Menu

sobota, 2 maja 2015

Nowe konto + Jak napisać do moderatorów?

Witam, no więc tak dzisiaj będę dalej mówić o całej sprawie z usunięciem konta.
Pisałam do moderatorów (na razie brak odpowiedzi, ale zwykle na wiadomość od nich trzeba czekać 3-4 dni) z prośbą o przywrócenie konta. Sądzę że i tak pewnie to nic nie da, ale czemu by nie próbować? W końcu nie mam nic do stracenia! Ogólnie czuje się źle z całą tą sytuacją, ale nie poddam się za dużo czasu i pieniędzy zmarnowałam na to konto. Oczywiście zgodziła bym się jeśli zostałabym wykluczona z gry za coś poważnego, ale zgłaszanie innych ze słusznego powodu chyba nie jest złe? Oczywiście konto Jesy <3 nie było moim jedynym kontem. Mam sporo kont ale głównie z 6 levelem. Tak jak pisałam w poprzednim poście gram teraz na koncie - Hisae Izumi 
(nazwa może nie za często spotykana, dla niektórych pewnie dziwna. Hisae to jedno z japońskich imion Izumi to jedno z japońskich nazwisk). Mam dopiero 10 poziom więc (nie chce wymuszać..) jeśli chcecie możecie dać mi np. autograf lub obejrzeć seki. Mam nadzieje że szybko uda mi się osiągnąć taki sam poziom jak na starym koncie. Małe ogłoszenie: Odkupie unikaty (za rzeczy z listy życzeń, prezenty itp) cena do ustalenia! Tak, tak już kończę bo pewnie nie chcecie o tym czytać.

Jak napisać do moderatorów?
To bardzo proste.
1. W chodzimy na stronę logowania
2. Klikamy w zakładkę "kontakt"


3. Wypełniamy rubryki
4. Gdy skończymy klikami "wyślij emali"


To na tyle
Pozdrawiam
~ Aga
Hisae Izumi (Jesy <3)


11 komentarzy:

  1. Żal że cię zbanowali. Jak coś mogę dac ci prezenty z innych kont <3
    - snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni naprawdę nie myślą, jak kogoś banują.
    Przecież od tego są zgłoszenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tak samo! Za ten sam powód w tym samym dniu! Usunęli mi konto na którym miałam 18 level...I chyba też zgłosiłam tego samego arta.. Ja do nich jeszcze nie pisałam bo nie sądzę że to coś da. Ale zawsze można spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy kiedykolwiek robicie nabory?
    The Dalek

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi odpisali po dniu ;) Nie załamuj się

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam ze coś teraz napisze ale to prawda. Nie stawiasz przecieków w odpowiednich miejscach. Czy tylko ja to zauważyłam? .
    .... źle mi się czyta posty w których są błędy interpunkcyjnE. Przepraszam ale...
    Juz wracam do domu! Jutro pojawi się post z mojej strony! :)
    ~ Indocrine

    OdpowiedzUsuń
  8. Przrcinkow* xdddddddddddddddddddddddd

    OdpowiedzUsuń
  9. Przrcinkow* xdddddddddddddddddddddddd

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam ze coś teraz napisze ale to prawda. Nie stawiasz przecieków w odpowiednich miejscach. Czy tylko ja to zauważyłam? .
    .... źle mi się czyta posty w których są błędy interpunkcyjnE. Przepraszam ale...
    Juz wracam do domu! Jutro pojawi się post z mojej strony! :)
    ~ Indocrine

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o twoją nazwe, nazwisko Izumi pojawia się w anime ,,Lucky Star''
    Do modów to raz mi odpisali po miesiącu.. Próbuj, Próbuj. Może się uda :'D!
    ~Cassydy!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)