Menu

piątek, 8 maja 2015

Nowa seria #0

Cześć kochani! Taaak, tu Lyene.
Jak widzicie po nazwie dzisiaj pierwszy, a raczej zerowy post nowej serii. Czemu zerowy?  No, bo jest taki "zapowiedziowy", czyli jest to taka zapowiedź.
A nowa seria prowadzona na tym blogu przeze mnie to:





















"Ocenianie blogów".
Dostałam kilka takich propozycji na serie, więc spróbuję ją zrealizować.
Nie wiem czy były takie serie na innych blogach, jeśli tak to przepraszam, ale realizuje to, co dostałam w komentarzach.
Więc proszę, aby nie było hejtów, ani czegoś tam.

Jakie WY będziecie mieli zadanie w tej serii?
To bardzo oczywiste - zgłaszacie swoje blogi w komentarzach,a ja ocenie ich:
~Wygląd
~Posty; czy zawierają one błędy ortograficzne, itp.
~Redaktorów; ich umiejętności...


Kiedy seria będzie się pojawiała?
Moje posty z tą serią będą się pojawiać:
-Jeśli będzie dużo zgłoszeń: 3 razy w tygodniu (wtorek, czwartek, piątek)
-Jeśli będzie mało zgłoszeń: 2 razy w tygodniu (wtorek, piątek)
-Jeśli będzie poniżej dwóch czy trzech zgłoszeń niestety seria nie będzie prowadzona.

Jeśli chodzi o sprawy "organizacyjne" to myślę, że to już będzie wszystko.
Przepraszam, że post jest krótki, ale po prostu jest on informacyjny, organizacyjny.
Jeśli do około osiemnastej pojawią się zgłoszenia seria być może pojawi się już dzisiaj!
Post związany z MSP będzie około 16.30...
No, to by było już na tyle!
Pozdrawiam,
~Lyene

10 komentarzy:

  1. A blog ma być o MSP? Prooszę nie ;c
    A jeśli nie musi być to :
    http://welcome-to-the-life-of-dominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna seria, ja niestety nie mam bloga :c
    ~ truskawka472002

    OdpowiedzUsuń
  3. emily-mccline-i-msp.blogspot.con Chyba znasz, cn?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli musi być to blog o MSP: myzyjemymsp.blogspot.com, a jeśli nie to: my-life-with-happy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com
    Super pomysł na serię. Jeszcze o takiej nie słyszałam !
    Pozdrawiam
    Oliwia123♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być o msp? Bo jeśli nie to:
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam swojego:
    czekoladowemspizuzia-fruzia.blogspot.com

    ~Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  8. msp-wedlog-ladygagi.blog.pl błąd w według bo chciałam pokazać, że jestem pozytywnie nakręcona xD

    Kiedyś ladygaga2135 teraz zeberka575

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! I bloga piszę tylko ja bo tak się nie da zrobić, że ktoś jest redaktorem ;-;

      Usuń
  9. malinowe-msp-razem-z-nami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)