Menu

wtorek, 5 maja 2015

MSP TYGODNIA #2

Hejqo! Jak nie wiecie kto pisze to już wam mówię - Indocrine. Dziś to już 2 część MSP TYGODNIA. Jak to szybko leci XD. No dobrze, ale na początku chcę wam zaprosić na mój najnowszy film (mam tylko jeden film, ale ćsii). Film nosi tytuł "Mama znalazła mi chłopaka". W pierwszej części (jest tylko jedna, bo za parę dni będzie następna) Kamila (główna bohaterka) i jej koleżanka Matylda idą do kawiarni. Kamila się pyta Matyldy, czy ona też widzi, że na Kamile patrzy się jakiś chłopak. Matylda oraz Kamila rozmawiają o nim, aż poszły gdzie indziej, żeby sprawdzić czy ten chłopak rzeczywiście się patrzy na Kamile. Okazało się, że tak. Kamila podeszła do niego i zapytała się jak się nazywa i takie tam.

Taki tam opis filmu. *o* Oczywiście, film jest bardziej fajniejszy, niż ten opis. Jeszcze raz zapraszam do oglądania! Dobrze, teraz przejdę do tematu posta. Więc, zacznę tak jak zawsze, czyli od szpanerskiego napisu i w ogóle takie tam.

ARTBOOK TYGODNIA
Wow, szacun dla tej osoby, która go zrobiła. Fights evil with evil - on/ona go zrobił/ła. Jeszcze raz szacun. Ja bym nigdy takiego czegoś nie zrobiła, wow. Na obrazku jest pou, ciastko, jakaś dziewczynka i nie wiem co to jest to żółte, no sorry. Najbardziej mi się podoba ciastko, a wam? C: Ocena: 10/10

LOOK TYGODNIA
Pierwsze co powiedziałam - LOL. Co to w ogóle jest? No wiem, że to look, ale fuuuj. Przepraszam, ale mi się nie podoba, seriooo. Autorka tego look'u to kasiaitiga44. Może ta osoba to czyta, ale ja wyraziłam swoje zdanie. Powiem szczerze L-O-L. Ocena: 3/10 

PROJEKT TYGODNIA

Bluzka. No ładna. Zrobiła ją nati czy 123. Podoba mi się. Ej, no serio, podoba mi się. Taka ładna i prosta *-*. Następny opis wzięty z d*py :'). Jak ja to lubię <---. Jak widzicie - projekt jest jako pierwszy w Top i ma 62O8 Love It. Moim zdaniem ta bluzka jest na prawdę ładna. Ocena: 10/10


Znowu nie wiem jak to się nazywa. Super, no :c. Te ubranie jest fuuj. No czy tylko mi się zdaje, że to jest "fuuj"? Raczej nie ;__;. Te ubranie jest jako 2 w Top. Kosztuje tylko 2O sc. Za drogo ^^. Ja to bym nawet 1 sc za to nie dała. A może bym dała.....sama już nie wiem. Ocena: 3/10

Myślę, że post wam się spodobał, a jak nie to trudno! :C Jeszcze raz zapraszam na mój nowy film "Mama znalazła mi chłopaka!". Pozdrawiam,


30 komentarzy:

  1. Ten "żółty" z seta to pies Dżejk xD ( ni wiem jak się piszę angielską nazwę xD ) z pory na przygodę i to co nazywasz "cosiem" to przypinka D: ;) XDD
    ~ Mów mi szalona
    #Mmsz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie 'przypinka'. Dobra, dzieki, bo nie wiedzialam xdxdxd.

      Usuń
  2. *seta - arta ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. To zolte to pies jake z pory na przygode a dziewczynka to atomowka idioto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej. Nie wiedziałam może? Nie oglądałam takich bajek? ;____________;

      Usuń
    2. Jezeli ci się anonimie coś nie podoba to nie patrz na moje posty?

      Usuń
    3. Aha, więc "idioto"? Daj se spokój, fejmem raczej nie zostaniesz. Może ona tego nie wiedziała, a ty od razu "idioto" ;-;

      Usuń
  4. A ten look to miała być Roxy Ramone z MSP. I według mnie wyszło megaa <3
    `anonim :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za poparcie tego looku. Nie którzy mnie rozumieją tego jak ciężko mi było znaleźć te ubranie. ( Najgorzej z bluzką) Pozdrawiam kasiaitiga44.

      Usuń
    2. Ale se wymyśliłaś że jej najgorzej z bluzką zajęło. Skąd możesz wiedzieć przecież nie jesteś kasiaitiga44. Ona by nie pisała z anomima.

      Usuń
  5. Ej, czemu dałaś na Look Tygodnia, look'a który ci się nie podoba? xd

    Szczerze? Mi się też nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta dziewczynka to atomówka! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pies to Jake z Pory Na Przygodę :33

    `Tunaaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. EJ, TO NIE BYLO CIASTKO BANSHEE. CO TO MA BYC?! GDZIE BLIZNA HARREGO POTTERA?! NO KURDE.
    ~Nonarata
    `Mjenta

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz ta evil zmieniła nazwę na zlowalczyzezlem czy coś XDD mam ją w znaj na innym koncie i ona jest dziewczyna. Sorry za bledy jestem na telefonie
    ~Zeberka575

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu tak źle oceniłaś ten look ? To była jakaś tam postać z MSP i wyszła IDENTYCZNIE. Ja bym dała 10/10 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za to co napisałaś o moim looku, trochę pracy mi to zajęło żeby zrobić Roxy.

      Usuń
    2. Nie podszywaj się pod kasiaitiga44.

      Usuń
  11. Cześć tu ja kasiaitiga44 nie wiem po co ty hejtujesz mój look. Może ktoś tu zazdrości że ja zrobiłam Roxy. Żal mi cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze to ty nie jesteś kasiaitiga44. Ona nawet nie ma konta na tym(chyba). A jakby napisała to nie z anonima.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)