Menu

poniedziałek, 4 maja 2015

MSP TYGODNIA #1

Hejqo! Wróciłam wczoraj z podróży i mogę napisać nareszcie dla was posta. Widziałam jeden komentarz pod moim postem "Zapowiedź serii", że Weronika prowadzi Hot Or Not. Przepraszam, ale nie wiedziałam. Mogę skasować tą serie, jak chcesz. Napisz w komentarzu pod tym postem koniecznie, bo muszę wiedzieć czy mogę ją prowadzić, czy też nie mogę. Dobrze, przejdźmy nareszcie do posta. Dziś w poście napiszę taką serię jak "MSP TYGODNIA", Na pewno wiecie o co w niej chodzi, bo w poście "Zapowiedź serii" wyjaśniałam o co w niej chodzi. Aha i przepraszam, że może nie być przecinków w odpowiednich miejscach, ale mnie strasznie boli głowa, a chcę napisać posta, bo dawno nie było postów z mojej strony. Teraz to już na 100% zacznę pisać nową serie. Więc zaczynajmy. :3

ARTBOOK TYGODNIA
ArtBook jak ArtBook. Zrobiła go Shadoow<3. Ten ArtBook jest jako pierwszy w Top. Nazwa ArtBooka? "Paczaj!" Ta dziewczyna dała zdjęcie babeczki i zadaniem graczy w MSP było dobicie 2O Love It. Powiem szczerze ArtBook jest nudny. To tylko moja ocena, więc. Wy możecie mieć inne zdanie na tego ArtBooka, ale według mnie jest nudny. Ocena: 6/10

LOOK TYGODNIA
Look jest wzięty z pierwszej strony Highscores (nie wiem czy dobrze napisałam, ale ćsii). Ten look należy do Lady sloneczko. Ta dziewczyna mogła dać inny kolor kwiatu (nie wiem czy to unikat, czy też nie). Całość look'u jest bardzo ładna, ale ten kwiat i to coć na buzi takie czarne. Tak to look jest bardzo, ale to bardzo ładny. Zapomniałam jeszcze napisać, że Look nosi nazwę "Sportowo ;D" wiem, że to powinno być na samym początku, ale kompletnie zapomniałam, więc przepraszam, bo ja już kompletnie nie myślę! Ocena: 8/10

PROJEKT TYGODNIA
Bluzka jest taka mieszana, czyli ładna oraz nieładna. Na zdjęciu widać, że ta bluzka jest jako pierwsza w Design Studio oraz widać, że ma 17O8 Love It. Bluzka należy do Donna3. Co moge powiedzieć o tej bluzce? Sama nie wiem, ale coś tam napisałam. Przejdźmy teraz do następnej rzeczy. Ocena: 7/10

UBRANIE TYGODNIA
Ubraniem tygodnia jest.... poczekajcie jak to się nazywa? Nie wiem!!!!1111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111!!! Tak, muszą być jedynki oraz wykrzykniki. Przepraszam, ale ja na serio nie wiem jak to się nazywa. Ta............. (tu jest słowo tego czegoś xd) jest pierwsza w Top, bo jest bardzo tania. Jak dla mnie to jest brzydkie (tak, użyłam tego słowa *o*), bo nie wiem czemu. Przepraszam, że nudne opisy, ale mi się nic nie chce. Więc, dlatego kończę posta, ale zaraz. Ocena: 3/10 

Myślę, że seria wam się spodoba. Przepraszam, że nudny post, ale mnie boli głowa. Więc, czekajcie na następną część. Pozdrawiam,



4 komentarze:

  1. Super post.
    Mogę wiedzieć jak nazywa się ta czcionka z loga? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz ją ściągnąć na stronie jakiejś tam. Wejdź na bloga Nat o życiu. Wejdź w poradnik jak zrobić nagłówek. Ona tam podała link żeby ściągnąć tą czcionkę.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje że tak uwarzasz na moim look-u :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)