Menu

wtorek, 26 maja 2015

MSP dookoła świata - Niemcy

Guten Morgen !
Tak. Nie pisałam dwa dni. Jesteście źli ? Musiałam uczyć się do trzevh sprawdzianów. Zresztą dzisiaj też się uczę. Z tego co zauważyłam codziennych postów nie brakowało, więc moja nauka nie stanowiła kłopotu. Przechodzimy do tematu posta. Na dzisiaj wybrałam Niemcy.

Zaczynamy !

Niemieckie potrawy:

  • Currywurst -  jedno z typowych niemieckich dań zaliczanych do tzw. fats foofów. Jest to zwykle podawana na gorąco grillowana, pieczona lub rzadziej gotowana kiełbasa wieprzowa posypana duża ilością przyprawy curry i polana specjalnym sosem, którego bazą jest koncentrat pomidorowy.
  • Lebkuchen.
Nie napisałam co to jest, ponieważ nie za bardzo wiem co to. Napisałam tylko dwie potrawy bo nie znalazłam innych zbytnio ciekawych.

Znane gwiazdy urodzone w Niemczech:
  • Johan Gutenberg
  • Jan Sebastian Bach
  • Ludwig van Beethoven
Niezwykłe miejsca:
  • Punkt widokowy Bastei
  • Góry Połabskie
  • Zamek w Marksburgu
  • Berlin
Niemieckie look'i:

Look jest dla VIP. Chyba mi wyszedł. Kojarzy mi się z taką Niemiecką dziewczynką, czyli chyba tak jak miało być. Komplet składa się z włosów, sukience i butów. Cały look kosztuje 1250 sc i 4 diamonds.

To już prawie wszystko, ale jeszcze jedna sprawa. Wczoraj zrobiłam jedno logo. Jest ono dla Selenne. Teraz je pokaże :


Dzisiaj zabiorę się za robienie kolejnych lóg...
Selenne chciałaś mroczne logo. Czy jest ono mroczne - sama ocenisz. Mnie się podoba.

Jutro pojawi się post z Oceną animacji.

Pozdrawiam
Oliwia123♥
Teraz już zobaczyłam, że to jest 2100 post na tym blogu !

8 komentarzy:

  1. Fajny post *.* Mg prosić logo?
    ~Shakira51001

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne tylko zaproś mnie na MSP nick: oliwiazawadzka123
      i napisz jakie chcesz :)
      Oliwia123♥

      Usuń
  2. Ja chcę logo
    Nick
    Indocrine
    Styl
    Kawaii
    cytat
    nwm xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcialabym logo.
    Nick: Sweetydoma
    Styl: Guma balonowa.
    Zdanie: I like Bubble Goom.
    Look( sama wybierz).
    Pozderki Doma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Popro logo....
    Supi post ;)
    Nick msp - lolme

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę logo? Nick W a n d e l o p a

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)