Menu

wtorek, 12 maja 2015

MSP dookoła świata - Hiszpania

Cześć!
Zanim przejdę do posta to chciałabym tylko powiedzieć, że dużo osób zgłosiło się po loga.
Kto je chcę musi mnie zaprosić na MSP nick: oliwiazawadzka123 i napisać jaką kolorystyke, wygląd itd. chcę loga.
To na tyle. Przechodzę do tematu posta.

Hiszpania słynie z różowych plaży, ciepłego klimatu, flamenco, korrida , słonecznych plaż.

Hiszpańskie potrawy:


    • Gazpacho -  hiszpańska zupa, wywodząca się z Andaluzji.
    • Paella - potrawa hiszpańska pochodząca z Walencji i występująca w licznych odmianach. Oparta jest przede wszystkim na ryżu z dodatkiem szafranu, podsmażanym i gotowanym na metalowej patelni z dwoma uchwytami.
    • Patatas bravas - niewielkie przekąski podawane zazwyczaj do napojów w barach Hiszpanii. Mogą być podawane na ciepło lub na zimno i przyjmować różne formy – od prostych przekąsek po bardziej skomplikowane dania.
    Znane gwiazdy urodzone w Hiszpanii:
    • Pablo Picasso
    • Nicolás Fernández de Moratín
    • Abel Murcia
    • Penélope Cruz
    Niezwykłe miejsca :
    • Kanion rzeki Lobos w Soria,
    • Miasto Albarracín,
    • Park Naturalny Somiedo ,
    • Katedra w Sevilli.
    Odzież Hiszpańska:
    Przepraszam za takie dziwne zdjęcie. 
    Teraz je odwzoruje:
    Sukienka nie jest podobna, ale od razu wiedziałam, że ją wezmę, ponieważ najbardziej kojarzy mi się z Hiszpanią. Kolor jest całkiem podobny. Kok nie jest aż tak ułożony, ale mi się podoba. Kolczyki i sukienka są dla VIP-ów. Cały look kosztuje 1575 sc i 3 diamonds.


    W stroju znowu znajduję się kolor żółty. Postara, się go zrobić :


    Komplet jest całkiem podobny. Przyznam, że nawet mi się podoba. Jedyne co mi się nie podoba to włosy. No może trochę buty nie są podobne. Look kosztuje 1925 sc.

    To na tyle !

    Do jutra.
    Pozdrawiam
    Oliwia123♥

    6 komentarzy:

    1. Looki śliczne c: Bardzo mi sie podobaja *-*
      ~amela1699

      OdpowiedzUsuń
    2. Spoko looki. Drugi rzeczywiście lepiej ci wyszedł. Zaispirowałaś mnie★_★
      Pauli2k

      OdpowiedzUsuń
    3. Niezbyt lubięvte serię. Szczerze wole inne. :3 Ale looki ' . '

      OdpowiedzUsuń
    4. Ładne looki, ale twoja twarz wszystko psuje... to nie hejt.

      OdpowiedzUsuń
    5. Fajne, podoba mi się ten drugi look nie licząc włosów

      ~lolkaaaXD

      OdpowiedzUsuń

    Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

    Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)