Menu

niedziela, 3 maja 2015

Motywacja drużyny i czytelników- ważny post.

Hejcia!
Tu Alicja. No to tak, w tym tygodniu naprawdę dużo się działo. Blog, przewrócił się do góry nogami! Nowe redaktorki, brak czasu, hejterzy. Ehhh. Ciężko jest, trzeba przyznać. Mimo to, postanowiłam zrobić post motywacyjny tak. A więc już wyjaśniam- jeśli nie obchodzą Was sprawy blogowe, tylko Moviestarplanet, to nie jest to raczej post dla Was. Bo nie będzie tu za dużo o MSP.
Jeszcze dodam, że piszę tego posta o szesnastej, a ja jadę zaraz do babci na grilla więc raczej nie przeczytacie go dzisiaj.

(przepraszam, że nie ma tu wszystkich redaktorek, ale nie miałam ich w znajomych)
Zacznijmy od konkretów. Uwaga będzie to skomplikowane...
Blog, jest drzewem. Czyli tak na prawdę wszystkim. Ale drzewo- jakby to powiedzieć? Nie było by drzewem bez liści, korzeni, pnia, kory, środków do rozwoju i tak dalej. Ale co ma drzewo wspólnego z blogiem? Drzewo ma wiele funkcji, daje tlen, ładne zdjęcia wychodzą w pobliżu, podziwiają je różne osoby. No a każdy kolejny blog, stanowi las. Ten blog, abieski, kisieleq, emily, kathey i nawet Twój blog. A więc to jest las. Co daje las? Drzewo daje tlen, ale las daje więcej tlenu! Blogi, czytacie Wy- dla przyjemności. Dla niektórych blog, to nie tylko blog ale też takie drzewo, które może u dać coś więcej, niż tlen (czytanie). Budowa drzewa (bloga) jest znakomita. Zaczynając od dołu! Są korzenie. Korzenie, to starsze redaktorki tego bloga, które niestety odeszły. Korzenie jest Natalia. Bo to ona stworzyła tego bloga, i ona go podtrzymuje- jak korzenie drzewo. Idąc dalej, jest pień, kora i gałęzie. Gałązkami drzewka jesteśmy My. Redaktorki. Z nas oraz z korzeni czerpane są liście. Każda redaktorka (gałąź) jest inna! Jedyna w swoim rodzaju. A z gałęzi wychodzi najważniejsza część drzewa (bloga) czyli listki! Liśćmi jesteście Wy. Czyli coś co nadaje drzewu tego czegoś. Dzięki listkom (Wam) gałązki są chętne do przechodzenia z Wami tego wszystkiego. Mimo tego, że liście rosną- czytelnicy dochodzą. Niektóre liście spadają- odchodzą czytelnicy. Ale wciąż drzewo funkcjonuje, przeżywa dużo, bardzo dużo. A więc sprawa jest prosta:
Korzeniami jest Natalia oraz starsze redaktorki. 
Gałązkami, są redaktorki.
A listkami jesteście Wy czytelnicy.
Teraz, chciałabym zachęcić redaktorki i czytelników do działania! Opiszę każdego z Was, i napiszę co o nich myślę.

Natalia- Oj. Dzięki Tobie tutaj jestem. Dzięki Tobie mam takie doświadczenie. Dzięki Tobie mam tylu wspaniałych przyjaciół którzy mnie pocieszają. Ty dałaś mi tą nie zwykłą szansę, i mam nadzieję, że jej nie zmarnuje. Dziękuje. Co prawda nie za dużo piszemy, ale uwielbiam Cię. Życzę Ci, dobrego rozwijania Twojego nowego bloga i trzymam za niego kciuki!
The Florence-Haha. Myślałaś, że Cię nie lubię. Żarty? Najwięcej z redaktorek utrzymuje z Tobą kontaktu. Jesteś dla mnie bardzo ważna. I w ogóle dziękuje, że jesteś! Życzę, więcej postów i sukcesów na blogu Abieski.

Lyene- My również trochę piszemy. Jesteś wspaniałą osobą. I blog jest dla Ciebie bardzo ważny. Widać jak się starasz. Cieszę się, że dzięki Nat mogłam Ciebie poznać. Jesteś wspaniała, i chcę więcej postów od Ciebie! Ljana moja! Od dzisiaj, jesteś dla mnie lianą 8)
Oliwiazawadzka123- Jesteś bardzo miła. Piszesz bardzo fajne posty! Lubię Cię. Haha, pamiętam jak pierwszy raz do mnie napisałaś :) Życzę Ci, aby Twój blog dalej się rozwijał i żebyś zyskała dużo fanów! I oczywiście, życzę Ci wytrwałości na tym blogu i nie przejmuj się, jeśli pojawią się hejterzy. Jestem z Tobą! 


Jesy <3- b=""> Cieszę się, że odzyskałaś konto. Bo szczerze? Bałam się, że odejdziesz z bloga z tego powodu. Jesteś bardzo kreatywną i miłą osobą.Cieszę się, że się tu dostałaś. Jesteś częścią tego bloga, pamiętaj! Mimo wszystko widz, że możesz na mnie zawsze liczyć. 
Indocrine- Polubiłam Cię od razu! Po komentarzu zgłoszeniowym, wiedziałam że się dostaniesz! Jesteś bardzo dobra, w tym co robisz! Widać, że masz potencjał. Jesteś miłą, szczerą osóbką. Za to Cię podziwiam! Jesteś wielka!

Sandra- Ty również, jesteś bardzo kreatywna! Najbardziej, lubię twoją serię Wyczaj Fejma. Masz bardzo oryginalne pomysły na posty. Dobrze piszesz. Jesteś ciekawa, sympatyczna. Również, bardzo się cieszę, że się tu dostałaś!
(niestety usunął mi się screen z Tobą :( )

Post powstał po to, aby pokazać Wam jak bardzo was kocham i, że blog jest bardzo ważny dla mnie! 
To by było na tyle. Trzymajcie się cieplutko ;3 




5 komentarzy:

  1. FAJNIE BYĆ LISTKIEM.

    `LISTEK TUŃCZYG

    OdpowiedzUsuń
  2. To była bardzo PIĘKNA przemowa :') Wzruszyłam się... i nie wiem jak bym przeżyła na tym Świecie bez waszego bloga :'D
    Pozdrawiam
    ~amela1699
    Zapraszać do znaj :'*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa <3 Mega post. Przeczytałam cały ;)
    ~ Sandra

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post.
    Pozdrawiam Listek Selenne

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)