Menu

wtorek, 5 maja 2015

Mam tego dość.

Hejqo! Przejdę do tematu posta na poważnie.




Patrzę na bloga i widzę pod moim postem komentarz animowej osoby. Widzę,  że napisała ta osoba kto ta dziewczynka. Co było na końcu tego zdania? :) Słowo *idiotko*. Hallo, wiesz anonimie, że to jest nie miłe? ciekawe jak byś ty się poczuł. Może nigdy nie oglądałam tej bajki? Jednym słowem - to było nie mile. Straciłam chęć na pisanie postów tutaj. Czy ja wgl Jestem tu potrzebna? bo mi zdaje, że nie! Nawet nie mam chęci pisać tu postów,  czuje się tu niepotrzebna..... Myślę nad przerwą lub odejściem z bloga. Wiem, że niedawno doszłam,  ale czuje się tu niepotrzebna. Napiszcie w komentarzy czy mam odejść czy też nie. Pewnie jak zwykle będzie około 2 komentarzy. To na tyle. Pozdrawiam!


PS. PISZE Z TELEFONU. PRZEPRASZAM ZA BLEDY

21 komentarzy:

  1. Nie odchodź, bardzo lubię czytać twoje posty. Nie przejmuj się jakimiś małymi dziewczynkami :)
    ~ WDanni

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ten idiota nie ma nic do mówienia. Ja również spotkałam się z gorszymi obelgami na tym blogu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ten idiota nie ma nic do mówienia. Ja również spotkałam się z gorszymi obelgami na tym blogu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie... no ja pozabijam tych hejterów! ;-;
    Kolejna osoba ma zamiar odejść, przez nich.... NIE! MÓWIĘ STOP! TAK DALEJ NIE MOŻE BYĆ!!!




    A swoją drogą, nie, nie odchodź :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie odchodź. Bardzo lubie czytać twoje posty. Nie przejmuj się hejtami. Pod moimi postami też one są.
    Tak nie może być ! Postaw się hejterą ! Zostań. Pokaż im,że się nie poddasz...
    oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie możesz przejmować się hejterami, bo jakby każdy tak się przejmował, to by nigdy żadnego bloga nie było. Potraktuj to na poważnie/Weź to sobie do serca (wybierz właściwe jedną część zdania ;)) i nie odchodź, plox.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie myślicie że to ja napisałam ;C ? Bo już nwm bo piszesz że to "dziewczynka" a hejter/rka nie napisał/a w konkretnej płci . Ja tego nie pisałam tylko to na co odp. i poprawkę "setw-arta ;-;"
    Ja się staram zawszę podpisywać i przykro mi z powodu tego hejtera i nie przejmuj się bo sam/a jest idotą/tką !
    ~ Mów mi szalona

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz wydaje mi sie ze to nie byl jakis mega hejt. Mogl napisac np. NIENAWIDZE CIE TWOJE POSTY SA DO DUPY IDZ SIE ZABIJ. (nie ywazam tak xd) Widzialm girsze hejty serio.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie odchodź! :)
    Lubię twoje posty (i reszty redaktorek)

    #Weerqaa|Wera

    OdpowiedzUsuń
  10. Moi drodzy. Nie odchodze - dzięki wam.


    Czy będziecie komentować moje posty? :/ lubię czytac opinie kogoś na temat mojego posta, a pod moimi postami jest około 3 komentarzy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Moi drodzy. Nie odchodze - dzięki wam.


    Czy będziecie komentować moje posty? :/ lubię czytac opinie kogoś na temat mojego posta, a pod moimi postami jest około 3 komentarzy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu ulżyło mi <3 ! ;** Bałam się strasznie ;/ Super że nie odchodzisz bo uwielbiam twoje i Jesy <3 wpisy i mam nadzieje że wy będziecie na stałe <3 ! Bez urazy dla reszty też są super ale jestem #Indo i #Jesonators xDDD
    ~ Mów mi szalona (na msp)
    #Mmsz

    OdpowiedzUsuń
  13. Tracę wiary w ludzkość. Zazdrości Ci, że piszesz tutaj :)
    Czekam na posty! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostań!
    A ANINIMA WSADZ SE POMIIĘDZY POŚLADKI!
    Spotkam głąba go zasczele!
    Orbita
    E

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)