Menu

czwartek, 7 maja 2015

Looks - Arabian Prom

Cześć kochani! Tu Lyene, czyli ta osóbka, która dawno nie pisała.
Czemu? Z braku czasu! Ostatnio chciałam się wziąć za naukę i poprawić oceny z matmy.
Rozważałam też nad odejściem (taaak, znowu, buuuuu). Ale jednak, chcę popróbować.
Wymyśliłam nową serie, więc będą zwykłe posty i dwie serie (nju seria + Odwzorowywanie looków gwiazd).
Jeszcze takie sprawy organizacyjne do tej serii i może nawet dziś się pojawi.
No co tu dalej? Temat posta!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tematem posta są Looki do konkursu, który dzisiaj doszedł. Nazywa się "Arabian Prom" i chyba został już opisany na tym blogu.
Przydałyby się jakieś stylizacje, więc czemu nie?
To do dzieła.

No, co ja mogę tutaj powiedzieć. Taki księżniczkowaty. Kolor mi się podoba, jeden z moich ulubionych. Buty - nie wiem czy tutaj pasuje biały kolor, chyba nie za bardzo. Według mnie spoko, kul i w ogóle tylko buty...
Kosztuje: 2950 SC 8DMD
Ilość rzeczy użytych: 4
VIP/DMD: Tak

Lećmy z kolejnym lookiem. Ej no czemu muzyka nie leci, ejjj!!! A dobra wyciszyłam, leci.

Taki bardziej "luźniejszy". Kolor różowy-malinowy. Brzydki? No nie powiem, że brzydki, no bo co...
Eh.. Nie udał mi się, ale zawsze coś będzie.
Kosztuje: 2050SC
Ilość użytych rzeczy: 4
VIP/DMD: Nie

Taki, eeem, hipisowski arabowy, arabacki? Przepraszam, ale nie wiem jak to się odmienia, łeeh.
W każdym bądź razie wiemy, o co chodzi.
Spoko, kul tylko kolor włosów? Coś za ciemny.
A gdzie buty?! Dopiero teraz się zorientowałam, że ich nie ma. Ale czy tam (w tam tym kraju) chodzą w butach? Chyba nie...
Kosztuje: 1850SC
Ilość użytych rzeczy: 3
VIP/DMD: Tak

I tak wielkimi krokami zbliżamy już się do końca posta. Looków mało? Raczej zawsze robię po trzy...
Seria.  Pierwszy post "zapowiedziowy" pojawi się dzisiaj lub jutro. Ale, będziecie pod kolejnym postem musieli się zgłaszać! Bo bez tego serii nie będzie! Szczegóły w kolejnym poście!

To, pa!
Pozdrawiam,
~Lyene

6 komentarzy:

  1. Ładnie wyszły Ci te looki c:
    Popopozdro,
    Pauli2k



    xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Look'i są śliczne. Nie mogę sie doczekać nowej serii. I odmiena się jako arabski. Tak mi się wydaje ;)
    Oliwia123
    oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń
  3. Look piękny!!!
    Mogłabyś napisać posta poradnikowego, co zrobic gdy zostanie się okradzionym z ubrań??
    Zostałam okradziona i nwm co robić. ):

    - Anonim, który się wstydzi.

    Mozecie też odpowiadac pod tym komem, pls to ważne.

    -Anomin

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladne looki ale czemu mowisz ze buty nie pasuja i kolor skoro moglas to zmienic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dlatego jak robiła look to może jej pasowało, a jak oceniała to nie XDDD

      Usuń
  5. Mi looki się nie podobają.;) Hm, dziwnie piszesz, tak niechlujnie...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)