Menu

piątek, 1 maja 2015

Look'i

Cześć!
Zanim przejdę do look'ów może coś powiem :
Nie jestem zła,ale chciałabym tylko powiedzieć,że od nikogo nie zgapiam.
Zauważyłam,że wszyscy dobrze przyjeli nowe redaktorki,ale ja muszę być ta "inna". Jeśli tak dalej będzie to przykro mi,ale ja odejdę. Bardzo źle znoszę krytykę,ale dziękuje za szczerość!
Czy tylko u mnie pojawiają się hejty?

Jeśli wam się nie podobają moje posty to OK. Wystarczy,że pojawi się jeszcze kilka komentarzy tego typu i ja mogę odejść. Nie chcę niszczyć tego bloga...

Dzisiaj przedstawię 1 look dla zwykłych użytkowników i dla VIP-ów.

Look I:
Komplet mi się podoba. Niestety nie mogłam dobrać żadnych włosów i butów,dlatego są one z innej kolekcji.
Look kosztuje 3400 sc i jest dla zwykłych użytkowników.
Myślę,że jest warty kupienia.




















Rzeczy użyte w look'u:
Paleta kolorów:



Look I (dla VIP):
Jeśli pojawią się hejty typu "Za żółto" to rozumiem bo też tak uważam. Komplet kosztuje 800 sc i 13 diamonds.
Składa się z trzech rzeczy. Tym razem wszystkie są z obecnego konkursu.




















Rzeczy użyte w look'u:
Paleta kolorów:
To już wszystkie kreacje ode mnie.
Mam nadzieje,że nie poleci za dużo hejtów.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

16 komentarzy:

  1. 1 loook ładny. Przykro mi ale niektórzy tak przyjmują nowych. Nie tchórz nie odchodz

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejt ze znakami interpunkcyjnymi... leje ze śmiechu... dziewczyna nie będzie specjalnie zmieniać stylu pisania przez kaprys 1 osoby. Nie podobają Ci się czyjeś posty ? Napisz własne skoro tak Cię to kręci. Ona się stara a komentarze typu "źle piszesz" miej w dvpie. Pozdrawiam Dih ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oliwko przepraszam za moja opinie, jakoś tak przeczytalam wasze posty i wydają mi się być bardzo podobne. Jeżeli cie urazilam to bardzo przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, hejty? Moja droga nie przejmuj się nimi! Nie odchodz, bo potem będziesz tego żałowała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde hejty to cic wielkie może ktoś się na cb obraził i pisze coś głupiego a poza tym wielu osobom się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Wweronika sama zgapia posty. Oj weś uderzylo jej do glowy miejsce na blogu Abieski. Hejter jest wszedzie, nie zmienisz tego. A Tf sama zgapia posty od lyene i alice917 i posty z innych blogow. Post troche krótki ale fajny. Śliczne looki
    (przepraszam za bledy ale jestem na telefonie)
    -Remember/tygrysek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, jeżeli tak myślisz to nic nie zrobię ;)

      Usuń
  7. Nie przejmuj się kochana ! Zrób hejterom na złość i nie odchodź!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie lubiłam Wero. Wg mnie zachowuje się jak by ten blog był jej ;-; Nie lubie jej. I co? Pewnie zaraz zrobi o mnie posta i będzie napad faneczek .-.
    ~Lenzas

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie były hejty, ale hm. Ja lubię twoje posty.

    `Tuńczyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię Cię, sorry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekhem, nie znasz Jesy? To ja ci powiem kto to jest. ONA PISZE NA TYM BLOGU!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mimo to, że dużo jest na ciebie hejtów, żal mi cię. Co mam zamiar przez to powiedzieć? Po prostu - NIE ODCHODŹ! Lubię twoje posty, nie przejmuj się hejtami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przejmuj się hejtami!
    Ale trochę widzę podobieństwo w postach ;/ I w Twoim logu też, twoje logo jest identiko jak ma Lyene.
    Ta sama czcionka i wszystko. Chyba ona miała pierwsza pomysł na te logo, a ty bez pytania skopiowałaś ;/
    ~Maga

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)