Menu

sobota, 16 maja 2015

Look'i - Wildlive Vet

Cześć!
Dzisiaj pojawią się look'i do najnowszej kolekcji.

Look I:
Look bardzo mi się podoba. Chyba go zakupię.
Komplet składa się z czterech rzeczy:

  • Włosy
  • Bluzka
  • Spodenki
  • Buty
Cały strój kosztuje 2600 sc. Rzeczy są dla zwykłych użytkownikków.















Rzeczy użyte w look'u:


Look dla VIP I:

Komplet bardzo mi się podoba. Jest on dla VIP-ów, ale buty są dla zwykłych użytkowników. Cały strój kosztuje 1775 sc.
Składa się z :
  • Włosy
  • Kombinezon
  • Buty















Rzeczy użyte w look'u:



To już wszystkie dzisiejsze look'i.
Mam nadzieje, że się spodobały.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

5 komentarzy:

  1. Napiszesz post o tym jaka masz twarz na msp? Podoba mi siie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Pojawi się już nie długo :)
      Oliwia123♥

      Usuń
  2. Kiedy będzie moje logo?
    ~kopiko212

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już je zrobiłam. Prawdopodobne pojawi się jutro
      Oliwia123♥

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)