Menu

piątek, 29 maja 2015

Look'i Geek Chic

Cześć!
Pod poprzednim postem przeczytałam kilka komentarzy o mojej ortografii. Muszę się z wami zgodzić  :(. Ostatnio cały czas jestem zajęta, chodzę z głową w chmurach i po prostu nie myślę. Dzisiaj postaram się aby było lepiej, ale nadal o czymś myślę...

Dzisiaj przedstawie po jednym look'u dla VIP-ów i dla zwykłych użytkowników.

Look I:


Wiem, że podobny look pojawił się wczoraj, ale tylko taki udało mi się zrobić dla zwykłych użytkoników, a nie chciałam pokazać wam brzydkiego kompletu. Poza tym on jest w innych kolorach, ma inne buty i nie ma akcesorii.
Strój bardzo mi się podoba. Chyba go kupię. Kosztuje on 1800 sc i jest on dla zwykłych użytkowników.

Składa się z trzech rzeczy :

  • Włosy
  • Sukienka
  • Buty











Rzeczy użyte w look'u:


Look dla VIP-ów I:

Look nie przypadł mi do gustu. Jest on w kolorach czarno-biało-bordowy. 
Kosztuje 2250 sc. Tak jak piszę powyżej jest on dla VIP-ów, ale buty są dla zwykłych użytkowników.

Składa się z czterech rzeczy:
  • Włosy
  • Bluzka
  • Spódnica
  • Buty













Rzeczy użyte w look'u:


To już wszystkie look'i. Jutro nie wiem jaki post się pojawi, więc możecie pisać jakie macie pomysły w komentarzach !

Pozdrawiam
Oliwia123♥

10 komentarzy:

  1. Hmm...WYZWANIE : Zrób ładny look z głową konia xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. W opisie drugiego looku napisałam kosztuję zamiast kosztuje. Napisałaś to jakbyś ty kosztowała.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. A... Tak. Teraz zauważyłam. Już to poprawiłam
    Oliwia123♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, drugi look również mi się nie podoba. Ta bluzka nie pasuje do tej spódniczki.... :/ Kompletnie... :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Darmowy VIP :D Tutaj: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, to znowu ja! :D

    Z ortografią lepiej, jednakże interpunkcja nadal pozostawia wiele do życzenia. Proszę, poczytaj w internecie, w których miejscach należy stawiać przecinki.
    Post nadal jest krótki, znowu dużo zdjęć i mało tekstu. Nad tym też popracuj, bo nie wygląda do estetycznie.

    Pozdrawiam!
    Rickyyy009


    (to mój login na MSP, jak coś c;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj znowu, długość posta jest odpowiednia!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)