Menu

piątek, 22 maja 2015

Look'i - Europop

Cześć!
Zanim pokaże look'i może opowiem co się dzisiaj u mnie działo. W szkole na ostatniej lekckji - informatyce robiliśmy zadanie na ocenę. Sześć minut przed końcem wszystko mi się usuneło i zaczełam robić od początku (aż 4 zadania). Jakoś mi się udało. Pan powiedział, że tak szybko nie widział żeby ktoś to robił, że walczę na ocenę i dał mi 6. Nie wiem po co pisałam co powiedział, ale OK.
Przechodzimy do look'ów.

Look I:

Look mi się podoba. Komplet składa się z trzech rzeczy:

  • Włosy
  • Sukienka
  • Buty
Ta sukienka jest bardzo krótka, ale nie jestem pewna czy pod nią się nie zakłada rajstop. Dlaczego wybrałam ten kolor ? Postanowiłam "poznawać" kolory i ich odcienie, eksperymentować z kolorami i wybierać coraz nowsze i rzadsze.
Strój kosztuje 3050 sc. Jest dla zwykłych użytkowników.












Rzeczy użyte w look'u:




Look dla VIP I :


Look mi się podoba. Jest on w kolorach turkusowo-bordowy. Bordowy ? Już za bardzo nie pamiętam czy to żeczywiście on.

Komplet składa się z czterech rzeczy:

  • Włosy
  • Sukienka
  • Buty
  • Pióropusz
Buty są dla zwykłych użytkowników.
Look kosztuje 1100 sc i 8 diamonds.











Rzeczy użyte w look'u:


To już wszystkie przygotowane look'i.
Nie wiem jaki jutro pojawi się post, więc możecie pisać w komentarzach czego oczekujecie.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

5 komentarzy:

  1. Pisze się rzeczywiście (: ale post super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisze się rzeczywiście (: ale post super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbyt podobają mi się te looki. Sorry...

    Ale niezła historia na informatyce xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh, nie nawidzę takich błędów, więc muszę Cię upomnieć :P. Na początku pisze słowo "lekckj".
    Look'i ładne, ale mi nie zbyt przypadły do gustu.
    Pozdrawiam, Alexandra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A..Tak teraz zauważyłam ten błąd. Przejęzyczenie :) Już poprawiłam
      Oliwia123♥

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)