Menu

piątek, 8 maja 2015

Look'i - Arabian Poom

Cześć!
Jak obiecywałam dzisiaj będzie post z look'ami.

Zaczynamy !

Look I:
Look mi się podoba. Kolorystyka chyba jest dobra. Na początku zrobiłam zamiast kremowego biały, ale pomyślała "Znowu biały. Zrobię coś innego". Stąd jest kremowy.
Komplet jest dla zwykłych użytkowników. Kosztuje 4175 sc. Składa się z 4 rzeczy:
- Włosy
- Sukienka
- Buty
- Makijaż















Rzeczy użyte w look'u:






















Look dla VIP I:
Look średnio mi się podoba. Zrobiłam inny, który jest pół VIP i pół dla zwykłych użytkowników. Pod koniec go pokażę. Komplet jest dla VIP-ów. Kosztuje 1675 sc i 8 diamonds. Składa się z czterech rzeczy:
- Włosy
- Bluzka
- Spodnie
- Buty
















Rzeczy użyte w look'u:






















A oto look jaki zrobiłam z kilku kolekcji :

To już wszystkie dzisiejsze komplety ode mnie. Widziałam, że to już trzeci post z look'ami z obecnej kolekcji, więc różnych zestawów nie zabraknie.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

2 komentarze:

  1. Super piszesz. Looka chyba dziś żadnego nie kupię ale są ładne. Najlepszy chyba ten 1 potem ostatni i na koniec 2.
    -snicerslady0

    Zrobisz mi logo? :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że zrobie logo, ale jak każdy wie jestem początkująca więc nie wiem czy ci się spodoba, ale spróbuje :)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)