Menu

czwartek, 14 maja 2015

Look + Telefon WAŻNE!

Hejcia!
Tu, Alice917! Dzisiaj miałam ciężki dzień. Padał deszcz. Boli mnie twarz, bo sypał grad. Masakra, wywaliłam się przed szkołą i wpadłam do kałuży (brawo!) a do Tego najechała na mnie koleżanka rowerem. Weszłyśmy do klatki schodowej i się wywaliłam. Jestem cała poobijana. A do tego na religii, przekułam sobie palec sprężyną. Eh. Wyglądam jakby mnie tir przejechał. Dążąc do tematu. Z racji tej, że mój brat grał cały dzień w LOL'a to nie mam czasu napisać długiego posta. Przygotowałam dla Was look mojego autorstwa. Od razu mówię, że wielu może  nie przypaść do gustu.

Chill out. It will be good.
Nazwa- nazwę wybrałam taką a nie inna, ponieważ bardzo look kojarzy mi się z Agnieszką Chylińską. Ona jest bardzo wytatuowana. Stąd tatuaże. Do tego jest wyluzowana. Czyli stąd cząstka Chill out. A It will be good, wymyśliłam na poczekaniu. Nazwa po polsku brzmi:
Wyluzuj. Będzie dobrze!
Ocena- No, ja jestem zauroczona. Bardzo mi się podoba elegancja połączona z tzw. Street style. Tatuaże, moim zdaniem tu świetnie pasują! Najlepiej było by jakbym miała te wytatuowane ręce dla VIP'ów.
Status i szczegóły- Look jest oczywiście bez VIP. Ponieważ na szczęście tego statusu nie posiadam :) Co do ceny, to sami rzućcie okiem. (oczywiście ie bierzcie tego tak dosłownie, nie rzucajcie oczami w ekran)
Look z pozoru drogi. Ale jak to mówią pozory nie mylą. Tak, mylą. Oddłużmy na półkę wszystkie unikaty których nie kupicie, oraz piegi i rzęsy które są zbędne. (przepraszam za inne włosy)

Zostaje nam 2600 star coins. Co jest ceną przestępną. Przejdźmy do kosza.

Look jest złożony z sześciu rzeczy.Odliczając zbędne. Więc to tak. Uważam że look jest warty zakupu. Teraz przejdźmy do kolejnej części posta, ale osoby które nie chcą mi tak jakby pomóc, mogą nie czytać dalej. 

Sprawą która nie daje mi spokoju, jest oczywiście brak telefonu. Uznajcie, że jestem uzależniona. Serio, nie mogę wytrzymać. Muszę mieć coś w ręce, dzięki czemu będę miała kontakt z ludźmi. Teraz zwracam się z prośbą do Was! Jest to dla mnie ważne. Nie chcę samsung'a galaxy trend. I jakiś wymyślnych Iphone'ów. Nie dziękuje. Chcę normalny telefon. Chcę go kupić do końca miesiąca. Mam pewne wymagane. Jeśli widziałeś telefon który spełnia te wymagania, proszę napisz w komentarzu. Być może go zakupię.
Wymagania:
- Telefon nie może być mały, bo chcę tam oglądać przez skeyp'a coś ok. 12 cm szerokości. Nie chcę telefonu wielkości tableta.
- Telefon powinien mieć dobrego androida
- Musi mieć kamerkę z przodu
- Dobry aparat
- Dość dużo pamięci
- Wytrzymały ekran
- Nie zacinanie się
- Dobrze by było jakby miał szybki interent

Punkty, które podkreśliłam są dla mnie bardzo ważne. 
Jeśli telefon który znasz ma przynajmniej trzy wymagane, proszę o napisanie go w komentarzu! Bardzo wam dziękuje, jeśli napiszecie. Kocham Was i liczę na Was. Proszę o odpowiedzi, każdy telefon sprawdzę! Dziękuje kochani. Fenk Ju. Dziękuje za przeczytanie, każdy komentarz mi się przyda do podjęcia dobrej decycji.
PS: Mam zamiar założyć bloga o MSP, w którym moglibyście być redaktorami.



39 komentarzy:

  1. Ja mam LG L5 II. Moze nie ma kamerki z przodu ani super pamieci ale jestem naprawde zadowolona. Jest bardzo wytrzylaly (kiedy kolega strzelil i pilka jak go trzymalam polecial troche i przezyl xd), dosc duzy ale nie za duzy, dobry android, wlasciwie sie ni

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypadkiem kliknelam ,,opublikuj,, Jezu. Nie zacina sie ;) Mega tani. Poczytaj o nim na forach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może Samsung Galaxy S5 ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten który proponujesz kosztuje ok. 2 tys. Ja polecam Samsung galaxy S III, Samsung galaxy s4 i s4 mini.

      Usuń
    2. Bla bla bla. S5 nożna znaleźć w komisach za 800-900. Nie zawsze nowe modele są drogie wszędsie - wystarczy poszukać taniej. :)

      Usuń
  4. Mogłabym być redaktorką? Mój blog to www.mspsimsyminecraft.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym być redaktorką? Mój blog to www.mspsimsyminecraft.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam LG 610 (czy cos w tym stylu) Nie zacina się, ma kamerke z przodu, a internet dosyc dobry. Teraz z niego pisze, więc ten xD
    ~Lyene (z anonima, bo nie chce mi sie logowac xd)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja polecam telefony LG miałam dużo telefonów, jednak z telefonu LG jestem naprawdę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz jakiegoś LG ;) mówię Ci :) Np. Lg F65... Moje dwie koleżanki mają, bajka... Kamerka super, nie tnie się, bateria wytrzymała... No i masz na nie fajne futerały i klapki... Serio, zastanów się nad LG. Możesz też LG G2 mini, 4,8 cala, też super...
      vajletboregard

      Usuń
  8. Polecam HTC DESIRE EYE, ALBO HTC DESIRE 500 (SAMA MAM!^^), BĄDŹ LG NEXUS 5 ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. HTC DESIRE 500 JEST MEGGAA WYTRZYMAŁY ( KIEDYŚ SADŁ ZE SCHODÓW, WYGLĄDA JAK NOWY XDD )

    OdpowiedzUsuń
  10. HYC DESIRE 500 MA CENTRALNIE 12 CM XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Samsung galaxy ace 4. Spełnia wszystkie punkty. Nie zacina się (mam go już pół roku) Ma geniaaalny alarat z efektami miodzio, Szybki jnternet, wytrzymały ekran i dobrego androida.
    Naprawde polecam telefon. Możesz się trochę wgłębić w informacje o nim. I jeszcze jedno. Ja nie polecam LG... Koleżanki mają i mówią że Samsungi lepsze albo i lhony, ale nimi nie jestes zainteresiwana.
    Jednym slowem : Samsung Galaxy ace 4. Pisałam na nim bloga xd
    ~Meiye

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten telefon i polecam.:) Nie wiem co do internetu, bo korzystam tylko z wifiXD ale super jest:)

      Usuń
  12. Alcatel one touch idol mini
    Sama mam taki telefon tylko że kamerka z przodu trochę nie wyraźnie robi zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam iPhone 4s. Wiem, nie chcesz wymyślonych iPhone'ów, ale ja swojego kupiłam w Stanach (nie pamiętam ceny) oraz wytrzymał mi już 4 lata. Ma dużą pamięć i jest wygodny! Polecam!
    'A.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Nie polecam LG. Miałam jeden dzień, a już się zepsuł...

      Usuń
    2. Jak nim o sciane rzucalas to sie nie dziwie ;)

      Usuń
    3. Nie bądź za mądra. Nie rzucałam, bo ja szanuję telefony, a ty lepiej się nie odzywaj.
      'A.O

      Usuń
  14. Powiem ci ze ja od czterech miesięcy posiadam MyPhone fun3. Jestem z niego ogromnie zadowolona. Dużo pamięci, nie zacina się. Weź go pod uwagę, bo telefon naprawdę dobry, a cena przyzwoitą. Ja zaplaxilam chyba około 400 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zestawie są tez dwie obudowy - czarna, biała. Mam nadzieje ze pomoglam (;

      Usuń
  15. POLECAM CI LG L65.. JEST ŚWIETNY, NIE ZACINA SIĘ, MA KAMERKĘ Z PRZODU ( JA KUPIŁAM OBRAZU JAK WSZEDŁ DO SKLEPÓW, WIĘC TROCHU DROŻEJ XD) NO TANI TERAZ JEST. NIE PAMIĘTAM ILE TERAZ ON KOSZTUJE . SPEŁNIA WSZYSTKIE TW WARUNKI (; JAK COŚ POLECAM TEŻ LG L90(; mój kolega ma i jest strasznie zadowolony (:... NIE POLECAM SAMSUNGÓW .-. MIAŁAM 3 SAMSUNGI I W KAŻDYM KLAWIATURA NIE CHCIAŁA PISAC .. XD TO POLECAM L.G L65 I LG L90

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam zawsze ma iPhon'y i jestem zadowolona, ale one są trochę mniejsze i mają iOs'a, a nie Androida. To drugie mają tylko Samsungi, ale one też są okej i raczej spełniają wszystkie warunki...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie polecam Tobie LG. Sama mam, teraz z niego piszę xD. Strasznie muli, zacina, wyłącza mi się co chwilę, nawet jak jest naładowany. Polecam Ci jednak HTC 510 desire. Sama go dostane, w abonamencie po 89 zł miesięcznie, czy jakoś tak. Co do redaktorki to zawsze (:. Na MSP gram 3 lata, ale usunęłam konto. Teraz gram na SunOlivia. Bez kropki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam telefon ASUSA ;)

    ( Ten kom pisze właśnie z mojego telefonu ,,ASUSA" ;) )

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! Jestem Martyna, mam 12 lat, interesuję się muzyką, zdjęciami, informatyką, msp. Bardzo chciałabym ''pracować'' na twoim nowym blogu. Sama miałam 5 blogów - zamknęłam je z powodu włamów na moje konto (hasło zostało zmienione, nic już mu nie grozi). Jeśli chciałabyś wiedzieć o mnie więcej informacji pisz na priv msp, bądź na google. A co do telefonu - LG G3. Posiadam od 5 maja ten telefon. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że będzie aż taki dobry. Aparat ma najlepszy na rynku, ma 5,5 cala (nie jest wielkości tabletu, ale jest duży) Ma same plusy. Jedyny minus to szybko rozładowywująca się bateria (wystarcza na 2-3 dni). Jeśli to przeczytałaś to wielkie dzięki. //Martiś - bielowata//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje msp - bielowata

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  20. Ja polecam Samsung Galaxy S3 mini, posiadam go, ale jedyny minus to, że bateria szybciej pada. :| Ale jak chcesz, żeby starczyła na dłużej to po prostu kupić Samsug Galaxy S3 + są przesłodkie etui :~3

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej Alice! Tu znowu ja xd
    I znowu telefony. Pomogę.
    Mam pytanie! Napisałaś w swoim poście, że nie chcesz żadnego IPhone'a. Dlaczego? To są bardzo dobre telefony. Jak pisałam w swoim poprzednim komentarzu pod twoim postem z wtorku - IPhone 4s jest jednym z najlepszych modeli od Apple - jest nieprzesadzony. Ale jak chcesz, twoja wola.
    Ja na dzisiaj wybrałam 4 telefony, (tzn. + te, co polecałam w poprzednim komentarzu. C:) które mogą ci się spodobać. Każdy opiszę (po "ludzku" xD) i może jakiś przypadnie Ci do gustu. Pierwszy model telefonu:
    - LG G2 Mini
    - wymiar (podany w calach) - 5" - czyli ok. 130 (wysokość) × 66.00 (szerokość) × 9,80 mm (grubość). Ty pisałaś, że chcesz 12 cm *szerokość?* wysokości, a 13 cm to mała różnica. Chyba Cię to nie zrazi?
    - Android - 4.4.2 KitKat - jeden z najnowszych Androidów. Jak i nowy - dobry. Można go zaaktualizować do 5.0.2 Lolipop, jeśli dla Ciebie takie to ważne.
    - Kamerka z przodu - posiada. Ok. 3Mpix, a aparat (ten z tylu) 13 Mpix. Ogółem bardzo dobry z "tyłu", z przodu tez niezly.
    - Pamięć - 16GB/32GB - strasznie dużo! Ale na który trafisz, to zależy od modelu. Nie wszystkie są jednakowe.
    - Ekran - wytrzymały
    - Nie zacina się. 2GB Ramu to cholernie dużo, więc powinien się nie zacinać.
    - Internet - Ma możliwość "łapania" bardzo szybkiego internetu LTE. :)
    Następny telefon -
    - Samsung Galaxy S3 Neo
    - wymiar - 136 × 70,60 × 8,60 - ok. 5". Tak samo w przypadku LG. :^)
    - Android - 4.4.2 KitKat/4.3 JellyBean - zalezy od modelu. Oba są z tych najnowszych.
    - Kamera z przodu - jest! 2 Mpix. Bardzo dobra.
    - Pamięć - 32/64 GB
    - Ekran - wytrzymaly
    - Nie zacina się!!! Sama go mam i bardzo polecam. 1,5 GB Ramu to niezła suma.
    - "Łapie" LTE.
    Następny model:
    - Samsung Galaxy S4
    - Wymiary - ok. 136 × ok. 70 × 7,9 mm - 5" - Android -4.2.2 Jelly Bean - calkiem dobry
    - Kamera z przodu jest - 2 Mpix
    - Pamięć - 16 GB
    - Ekran - wytrzymaly
    - 2GB RAM - nie zacina się.
    - Niestety nie łapie LTE.
    Mam nadzieję, że pomogłam. Moim zdaniem Samsung Galaxy S3 Neo i LG mógłby Ci przypaść do gustu. A i jeszcze jedna rada. Jeśli chcesz, żeby ekran był wytrzymały, kup szkło hartowane (ochronne). Polecam, dzięki temy telefon się nie zarysuje, a gdy Ci (broń Boże) upadnie, te szkło pęknie, a ekran zostanie w nienaruszonym stanie. :) Pozdrawiam.
    `m

    OdpowiedzUsuń
  22. lg l fino kamerka z przodu 5 mgpx wytrzymały ekran (y) wszytko co wymieiłaś do niego podchodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jabym na twoim miejscu wziela samsunga, albo jakas lumie.. Nie lg xd.
    ~Nona

    OdpowiedzUsuń
  24. Może Sony Xperia m2 albo Sony Xperia t3 .

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)