Menu

piątek, 22 maja 2015

Loga!

Hay!
Taj jak wczoraj pisałam, dzisiaj będą loga.
Nie wiem czy Ci, co się zgłosili będą zadowoleni, ale chociaż coś będzie.
Ah, i jeszcze mam info. Nie napiszę już dzisiaj "Oceniania blogów", bo jest już prawie 21.. ;/
Także, czas pokazać loga!

MaggieTheMagic
 No nie wiem czy wyszło, ale mi się podoba. Tak, nogi tam się wymazały ;-;.
Z daleka wygląda całkiem spoko, ale jak się przyjrzymy to możemy zobaczyć właśnie te wymazane nogi... No,ale mi się podoba.

Selenne
 Też mi się podoba, i to bardzo. Wąąsy <3 Tu raczej nie ma takich "wpadek".
No,  powiem, że mi nawet wyszło. Jestem dumna xD

Zgłosiła się jeszcze trzecia osoba, ale jak na razie nie przyjęła mnie do znajomych, także nie mogę jej zrobić loga.
W tym poście to wszystko już. Jutro rano dodam ocenianie blogów ...
Jeśli ktoś chce logo, niech zgłosi się w komentarzu i:
-Zaprosi mnie do znajomych na MSP (Lyene)
-Napisze jak logo ma wyglądać.

To już wszystko!
Pozdrawiam,
~Lyene


 

9 komentarzy:

  1. O.o pierwsza?
    Super loga, mogę prosić jedno?
    ~lolme

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chce logo ;C !! ;33 Na msp jestem : Mów mi szalona
    #Mmsz

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry za reklame... Zapraszam na bloga o zyciu.Super post. crazyteoparislife.blogspot.com
    Moge liczyc na obs albo chociaz na komentarz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłabyś mi logo?
    ~Shakira51001

    OdpowiedzUsuń
  5. Loga ładnie wykonane, aczkolwiek czcionka z Pizapa wszystko psuje.
    Pozdrawiam, Alexandra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze logo jest najlepsze♡ Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zeberka1234775 to ja! Zrobisz logo?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne loga! Moje jest ładne, a te nogi ni cuż XD ~MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne loga <3. Czy zrobiłabys mi jedno logo? Mam cię w znajomych :P

    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)