Menu

poniedziałek, 18 maja 2015

Loga

Cześć!
Przepraszam, że wczoraj nie pojawił się post, ale jechałam na zakup, więc nie miałam kiedy go napisać.
Zrobiłam na dzisiaj loga dla kilku osób, ale zanim je pokaże to coś ogłoszę.
Dużo osób zgłosiło się po loga. Niestety nie mogę ich zrobić. Dlaczego ? Ponieważ nie mam was w znajomych na MSP, więc proszę zapraszać nick: oliwiazawadzka123. (bez kropki).

Przechodzimy do lóg:

Julczyk10:
Chciałaś logo różowo-niebieskie z wąsami. Wąsy mogą być krzywe, ale to dlatego, że sama je robiłam...

kangurek19:



Chciałam zobaczyć czy logo w tym stylu mi wyjdzie i chyba jest OK. Nie wiem czy ci się spodoba. Moim zdaniem jest trochę pusto.

kopiko212:



Prosiłaś o różowe, dziewczęce logo. Dziewczęcość kojarzy mi się z takim blaskiem, ale nie wiem czy nie jest go tutaj za dużo.

Mam jeszcze kilka dobrych pomysłów na loga, ale czekam na ok. 9 zaproszeń od was. Nie spodziewałam się, że aż tyle osób będzie chciało loga...

Zgłaszać możecie się pod moimi postami z logami.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

17 komentarzy:

  1. EM... mi sie nie podobaja;/ I nie bierz tego jako hejt :) POPROSTU WYRARZAM SWOJA OPINIE *-* I MAM NADZIEJE ZE SIE NIE OBRAZISZ ( koniec z tymi wielkimi literami xD) I wiem ze dopiero zaczynasz <3 Pozdrawiam
    ~Alice917
    Lubie pisac z anonima xd i sr za bledy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa slicz ne !! pozdra wiam ((lol))((lol)) B)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. mogłabyś mi zrobic logo
    pozdrawiam
    ~alice917

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oksik, najpierw piszesz ze nie podobaja ci sie loga, a teraz ze chcesz. Aha XDDD To na pewno nie ty Alicja. Ala jest tylko jedna. B]
      `m

      Usuń
  4. Podoba mi się moje logo. Ale masz rację trochę pusto. Ale może być 👍😂

    #Werqaa
    Kangurek19

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, wszystkie piękne ;*
    ~kopiko212

    OdpowiedzUsuń
  6. Moge logo?Nick MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  7. BO CHCE SPRAWDZIĆ JAK MI ZROBI ;)
    ANONIM ;-;
    Alice917

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieszne. Mimo, że nie znam Alicji za długo to znam jej sposób pisania i wiem, że się podszywasz. Nie zauważyłam żeby Alicja kiedykolwiek napisała z anonima.
      Hah
      Oliwia123♥

      Usuń
  8. Moje logo pierwsze z wąsami jest śliczne dziękuje ale podałam ci dwa loginy jeden jest mój a drugi mojej najki julczyk10 a ja mam login julczyk4455 nic się nie stało zawsze można poprawić
    Bardzo dziękuje Oliwka
    julczyk4455
    PS.Zapraszać do znay.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę logo z moją moviestar (nick to lukcia321) która tańczy a w tle tęcza :3
    A i jeszcze jakieś efekty teńczy i napis: ,,Reinbow...'' najlepiej na kolorowo :3
    Mam nadzieję że da się zrobić i że nie jest za trudno :3
    Lukcia *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo wymagań, ale da się zrobić. Czekam na zapro na MSP
      Oliwia123♥

      Usuń
  10. Zrobisz mo logo na msp? Jestem amela1699 Ps. zaprosisz???

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)