Menu

poniedziałek, 11 maja 2015

Loga

Cześć!
Pewnie wiecie, że dzisiaj miało być MSP dookoła świata, ale zrobiłam nowe loga. Ta seria pojawi się jutro !

Po logo zgłosiła się tylko snicerslady0.
Wszyscy wiedzą, że ja dopiero zaczynam, więc zrozumiem jak loga się nie spodobają.

Zrobiłam ci dwa loga. Mam nadzieje, że jakieś przypadnie ci do gustu:





Podobne loga widziałam gdzieś w graficę i postanowiłam, że spróbuje zrobić podobne.
Chciałaś mroczne logo. Te są chyba dosyć mroczne.

To na tyle. Jeśli ktoś chcę logo (w co raczej wątpie) może napisać do mnie na MSP , albo dać komentarz.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

16 komentarzy:

  1. Ja byk bardzo chciała logo :c
    Nick: kopiko212. (BEZ KROPKI)
    Z GÓRY DZIĘKI ;)
    ZAPROSZĘ CIE DO ZNAJ :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ściągneła loga od Alice917 -,- lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczego nie ściągnełam !
      Zobaczyłam podobne w grafice, ale inne kolory ms itd.
      Nie wiem kogo to były, więc mnie nie oskarżaj !

      Usuń
  3. Ja cem logo :3
    Nick: kangurek19

    #Werqaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne logo.Ja poproszę : nick - MonikaDark <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne logo.Ja poproszę : nick - MonikaDark <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym logo ^ ^ Mój nick to : () BlackGirl (). (Bez kropki xdd) Niedługo będę mieć VIP więc wtedy Cię przyjmę. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo jakie śliczne! Skąd wiedzialas że kocham wilki?
    Ta co dostała te loga

    OdpowiedzUsuń
  8. To tylko moje zdanie:
    Według mnie trochę zgapiasz posty.
    Robisz bardzo dużo błędów ortograficznych i nie wiedzę przecinków, kropek tam gdzie powinny być.
    Najpierw trzeba było się trochę poduczyć, a potem dopiero wystartować do konkursu do takiego bloga.
    Nie bierz to jako hejt, bo to tylko moje zdanie, i to co powinnaś poprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne rozumiem twoje zdanie. Nie odbieram tego jako hejt.
      Chciałabym tylko powiedzieć, że nie odgapiam postów a z ortografi obiecuję, że się poprawię
      Oliwia123♥

      Usuń
  9. Mg logo?
    ~Shakira51001

    OdpowiedzUsuń
  10. Mg logo?
    Zeberka575

    OdpowiedzUsuń
  11. Sory. Ale ciągle obiecujesz. A i tak z twoją ortografią jest źle. Zgadzam się z anonimem. Loga są podobne do innej redaktorki tego bloga. Zobacz sobie jej post. I są identyczne, no cóż. Wymyśl coś oryginalnego. I popracuj nad ortografią i interpunkcją. Staraj się nie powtarzać tych samych wyrazów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dla ciebie jest bez poprawy, ale już miałam komentarze, że się poprswiłam. Zobaczymy co dalej. Jesli chodzi o loga to powtarzam, że widziałam podobne w internecie i jeśli były kiedyś podobne na tym blogu (chociaż nie pamiętam) to pewnie przypadek.
      Jeśli tak nie podobają ci się moje posty to nie musisz ich czytać

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)