Menu

niedziela, 31 maja 2015

Loga - zwyczajny post!

Siemka!
W dzisiejszym poście chcę tylko pokazać trzy loga, które dla Was zrobiłam. Na normalnego posta zupełnie nie mam pomysłu, mam nadzieję, że jutro się to zmieni.
Więc po logo zgłosiło się dużo osób, ale ja wykonałam niestety tylko trzy. Reszta pojawi się w następnym poście.
Pierwsze logo jest dla Shakira51001. Nie podałaś stylu, więc postanowiłam, że zrobię takie lekko dziewczęce. Kolor różowy i niebieski świetnie do siebie pasują. Mam nadzieję, że Ci się spodoba.
Użyłam tutaj bardzo fajną moim zdaniem animkę c:
Tutaj postawiłam bardziej na delikatność. Logo nie jest przesadzone moim zdaniem, mogę powiedzieć, że jest takie wyblakłe, ale naprawdę mi się podoba! Użyłam motta, o które prosiłaś. Napisz w komentarzu czy spełniłam to co chciałaś ^^
Już jako ostatnie jest dla Selenne. No powiem, że jestem ogromnie zadowolona z tego co mi wyszło. Napisałaś, że chcesz mroczne więc masz ciemność, elementy krwi (?) oraz ponure jeżeli mogę tak nazwać napisy. Animka ducha moim zdaniem świetnie tutaj pasuje!

Okk, w tym poście to tyle. Jak pisałam nie będzie on długi, ponieważ chciałam tylko przedstawić loga dla Was.
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥

11 komentarzy:

  1. Też poproszę logo! Podobne do pierwszego ;3 nick lolkaaaXD

    Masz w znajomych, znasz XD

    ~Żeleq

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejcio c:
    Proszę logo c:
    Nick chyyba znasz xd
    martynka_p

    ~ Tynq.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprosze o logo. Login : Domcia2588. Styl taki wiosenny z napisem follow your dreams. Za bledy przepraszam ale pisze z telefonu c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne Dzięki ;)
    ~Shakira51001

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, właściwie to chciałabym takie logo (; Mój nick To Lidqa<3

    Chciałabym żeby było biało - miętowe (mam specjalnie ubraną MS, jeśli będzie ubrana inaczej to mam z tym strojem Look). Chciałabym Fajnie by było gdyby to ogólnie było białe, tylko jakieś motywy liści miętowe i jakiś fajny motywujący cytat. Ale myślałam nad takim czymś: "Nigdy nie patrz na nikogo z góry, chyba że właśnie pomagasz mu wstać..." z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez chciałabym po nawiasach, Boże ;_;

      Usuń
  6. Śliczne logo ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)