Menu

sobota, 9 maja 2015

Loga + Film

Cześć z tej strony Aga. Wiem że przez kilka dni nie pisałam postów, ale ostatnio miałam mnóstwo sprawdzianów. Weekend na szczęście jest wolny :) i mogę już pisać posty.
Od czego zacznę? Mam dla was dwa loga (tak tylko dwa :/)



Jak tak teraz na nie patrzę to sądzę że mogłam się bardziej postarać. Obiecałam wam poradnik, ale w najbliższym czasie nie pojawi się nic takiego. Chcę jeszcze zapowiedzieć nową serię: "You look is perfect". Będę robiła make-up i look, dwa do niego. Myślę że jest to fajny pomysł.

Film? Najpierw muszę wspomnieć o koncie. Od modów nie mam wiadomości. Sądzę że konta i tak już nie odzyskam :/  Więc postanowiłam że muszę wbić level na Hisae Izumi. Liczę na waszą pomoc. Zrobiłam nowy film:  [1] "Maska" zapraszam was do oglądania. I chciałam jeszcze wspomnieć że jeśli ktoś chce logo to musi zostawić komentarz pod tym postem (nie zapomnij o nicku!), naturalnie muszę go mieć w znajomych. Oraz ta osoba musi obejrzeć nowy film i tam też zostawić komentarz. Wiem że to w ogóle chamskie z mojej strony itd. ale nie widzę innego sposobu aby mi się udało mieć ten 24 poziom na nowym koncie. Mam nadzieje że to rozumiecie.

Pozdrawiam
~  Aga
Hisae Izumi (Jesy <3)


12 komentarzy:

  1. Za dużo tych serii. Poza tym, prawie każda redaktorka ogłasza przerwę. I teraz te posty są wyprane z emocji. Wolałam, gdy pisała tylko Nat. No trudno, trzeba się będzie przyzwyczaić.

    ~Violet17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Nat już nie będzie tutaj pisała. Jakbyś czytała wszystko to byś to wiedziałą ;) Na początku strony jest napisane, a ty jak ślepa

      Usuń
    2. Przecież wiem o tym. Dlatego napisałam w czasie przeszłym. Ale widzę teraz, że tak to napisałam, jakbym myślała, że Nat nadal tu pisze. Ale nie oto mi chodziło ;)

      ~Violet17

      Usuń
  2. Ojeju! Cudowny! To mój ulubiony look, z tych, które zrobiłam na MSP.
    Trafiłaś prosto do mego serca! Idealne logo! Nie mów, że mogłaś zrobić lepiej,
    bo lepiej się nie da! oceniam moje logo na 10000/10 :P

    ~Ola♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejcia mam pytanie kiedy będzie Hot & Not?? (nwm czy to tak sie pisze???) Bo jestem ciekawa :'D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poproszę logo! Mój nick: yabi1.
    Zaproś mnie do znaj na Izumi, i czekam na logo.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę logo?
    Nick: kangurek19

    #Werqa

    OdpowiedzUsuń
  6. (1 kom) nie ogłosiłam przerwy c': pozatym zbliża się koniec roku. I każdy chce mieć dobre oceny.. soo..

    OdpowiedzUsuń
  7. Superaśne loga :) Zrobisz mi logo? Mój nick to W a n d e l o p a

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi, że nie odzyskasz konta :'(
    Współczuję Ci :(
    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę logo :3 login zeberka575

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja proszę nick Diamentowa@

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)