Menu

sobota, 23 maja 2015

Wiosenno-Letnie look'i + przypomnienie

Cześć!
Nie miałam pomysłu na posta, (chyba pierwszy raz) więc postanowiłam, że zrobie kilka letnich look'ów. W końcu lato już się zbliża...

Look I:

Look bardzo mi się podoba. Kupiłam sobie taki sam, ale zielony. Komplet kojarzy mi się ze słońcem a jak jest słońce to jest lato !
Strój kosztuje 1875 sc. Jest on dla zwykłych użytkowników.

Składa się z czterech rzeczy:

  • Sukienka
  • Buty
  • Włosy
  • Wianek











Rzeczy użyte w look'u:



Look II:


Look jest ładny. Już od bardzo dawna jest na mojej liście życzeń, ale nigdy nie mam kasy żeby go kupić.
Komplet kosztuje 2700 sc. Jest on dla zwykłych użytkowników.

Składa się z pięciu rzeczy:

  • Włosy
  • Bluzka
  • Spódnica
  • Buty
  • Kapelusz











Rzeczy użyte w look'u:


Look III:

Look jest dla VIP-ów. Kosztuje 1825 sc i 2 diamonds.

Składa się z czterech rzeczy:
  • Włosy
  • Kapelusz
  • Sukienka
  • Buty
Komplet jest biało-zielony.














Rzeczy użyte w look'u:


To już wszystkie look'i jakie przygotowałam. Teraz przechodzimy do drugiej części posta.
Kilka osób chciało ode mnie loga, więc musze przypomnieć kto to i że muszą mnie zaprosić do znajomych na MSP. Są to:
  • MonikaDark <3
  • () BlackGirl ()
  • Martynka_p
  • Selenne
  • ~ Shakira51001
  • Zeberka575
  • Zosia 77
  • Alice 917
  • MaggieTheMagic
  • Lukcia321
  • Amela1699
To już chyba wszyscy. Jeśli kogoś pomyliłam, ktoż chce się zapisać albo odpisać proszę pisać w komentarzu.
Teraz czekam na zaproszenia od tych osób. Muszą również napisać mi jakie logo by chcieli. Na MSP mój nick to: oliwiazawadzka123

Pozdrawiam
Oliwia123♥


16 komentarzy:

  1. Na MSP się nazywa sz Oliwia123 ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Trzeci look bardziej kojarzy mi się z wiosną, ale to Twój wybór.
    Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież już był post z letnimi lookami -.- Ściągnęłaś posta, tego nie da się ukryć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był post z wiosennymi look'ami a ja postanowiłam, że zrobie z letnimi.
      Nic nie ściągnełam. Ściągnełabym gdybym zrobiła takie same look'i i tak samo wszystko nazwała. A ty mów jak uważasz. Mam gdzieś to co mówisz Aninimie !
      Oliwia123♥

      Usuń
    2. Toż ty innych postów nie czytasz! Nawet na tytuły nie spojrzysz! Jest napisane w archiwum bloga taki tytuł: "Letnie looki + Loga?" Jest on zrobiony przez jedną z redaktorek i na pewno nie przez Ciebie ;')
      Więc nie ukrywajmy, ściągnęłaś posta.
      Jeśli nie miałaś pomysłu to lepiej żeby tego posta nie było.

      Usuń
    3. Czytam inne posty, ale tamten pojawił sie kilka dni temu więc już nie pamiętałam jakie to były look'i. Jakby nie było posta to by było że nic nie napisałam.
      Powtarzam,że nie ściągam postów.

      Usuń
    4. Ach, czyli jezeli jedna osoba zrobi takiego posta, to nikt inny juz nie moze? HAHAHHA, jak by sciagnela to te looki byly identyczne jak poprzednie, a nie sa.

      Usuń
  4. Był kilka dni temu, ale nie dawno! Dopiero co był post z letnimi lookami! Ściągnęłaś, przyznaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże.... ona nie ściągnęła posta!... Czy tak ciężko to pojąć? Chyba raczej to ty nie zauważyłeś/łaś, że tamten post był z innymi lookami? Zresztą nadchodzi lato i każdy może robić takie posty jakie chce. I nie nalegaj już, anonimie. :)

      Usuń
    2. Jak ktos zrobil, to kto inny juz nie moze? Odwalcie sie w koncu:-:

      Usuń
    3. Nie mam się do czego przyznawać bo ich nie ściągnełam. Każdy może zrobić letnie look'i w końcu już prawie jest lato i wiem, że jeszcze nie raz się pojawią. Wiesz co, lepiej się przymknij bo mnie nie obchodzi to co masz do powiedzenia.
      Gdyby mściągneła look'i były by takie same. A ja zrobiłam to jak je widzę. Jak mi się kojarzy lato.
      Oliwia123♥

      Usuń
    4. No właśnie mówię, żeby się anonim odwalił! -_-

      Usuń
  5. Świetne looki ^^ Czy również mogłabym poprosic logo? :-) Na MSP jestem Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)