Menu

środa, 20 maja 2015

Letnie looki + Loga?

Hay! (Moje nowe przywitanko, tutaj Lyene)
Przed chwilą słuchałam sobie piosenek, i postanowiłam włączyć piosenkę "Wakacje".
W wersji Transformice, ale co.
I od razu pomyślałam, że zrobię posta z lookami na lato. Prawie za miesiąc wakacje, więc może przydałyby się takie stylizacje?
No to co? Zaczynajmy!

Pierwsza letnia stylizacja.
    Ta stylizacja mi się od razu skojarzyła z wakacjami. Z wycieczkami, nad morze.
Kapelusz i okulary ładnie tu się prezentują.  Biała spódniczka, taki top. Mi się tutaj bardzo podoba :)
W skład wchodzą: Kapelusz i okulary i włosy (Kaki Queen, 7DMD), Buty (Savannach Chic,  900SC), Top (Perfect Pretty, 500SC) Spódniczka (Exploer  450SC)

Druga wakacyjna stylizacja.
 Trochę ciemniejsze są tutaj kolory. Nie wiem czy te kwiatki na włosach pasują, ale bez nich będzie pusto. Sukienka, włosy, buty, kwiatki. Podoba mi się.
W looku użyłam: Sukienka (Breezy Spring Flowers, 550SC), Buty (Ballerinas, 375SC)
Kwiatki (Royal Flowers, 325SC) Włosy (Sleek Style, 700SC)

Trzecia letnia stylizacja.
Tutaj mi się bardzo podoba! Nie wiem czy tak wakacyjnie, ale ładnie (xd). Mi tam się troszkę kojarzy z wakacjami.
Skład: Włosy: Sleek Tresses, 650SC), Spodnie (Satin Leo, 675SC), Bluzka (I love my Mom, 250SC), Buty (Midnight Dance, 750SC), Kokarda (Adorable Dots, 275SC)

Jak zawsze robię "wszystko po trzy", więc na ten post looków już koniec.
Teraz już przejdę do drugiej części posta, czyli loga.
Nie, w tym poście nie będzie lóg, ale
kilka osób zgłosiło się do mnie po loga, w komentarzach, na MSP, więc pomyślałam, że może spróbuję i wybiorę 3 (hyhy) osoby z komentarzy jeśli się zgłosicie po logo.
Nie wiem czy będą się wam podobać,ale jeśli dużo osób się zgłosi, to już jutro opublikuję post z logami.

I chyba to by był już koniec posta.
Dziękuje za przeczytanie do końca! Zgłaszajcie się po logo i do oceniania blogów!
Pozdrawiam,
~Lyene

5 komentarzy:

  1. Pierwszy look faktycznie kojarzy się z morzem *__* Drugi bardziej kojarzy mi się z wiosną, ale to Twój wybór. Trzeci jest naj ♥
    Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Moge logo? MaggieTheMagic Pleoosee ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprosiła bym logo, o temacie tęczy *-*
    Nick: lukcia321
    Z góry dziękuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej.Założyłam swego bloga.Ktoś zajrzy? :
    Letniemsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)