Menu

wtorek, 26 maja 2015

KONKURS!

Dzisiaj zapowiadany prze zemnie konkurs. Wiem że wczoraj miał się pojawić post, ale dostałam bana na cały dzień -,-  więc rozumiecie prawda? Dobra to może przejdźmy do tematu?

~~~~ Na czym polega twoje zadanie? ~~~~

1. Zakup przypinkę (nie wiem dokładnie jak to nazwać)



Obojętnie jaki kolor, obojętnie którą.

2. Stwórz look z przypinką, zapisz go pod nazwą "Na KONKURS/Jes"

przykład:


Czemu wybrałam akurat te przypinki? Po pierwsze cena, 20 sc to nie dużo (wręcz bardzo mało). Po drugie mało osób wykorzystuje te rzeczy, a przecież można z nimi zrobić fajny look! Liczę na waszą kreatywność ;)

~~~~ Ja zgłosić się do konkursu? ~~~~

Wystarczy napisać komentarz pod tym postem. UWAGA musi zawierać takie dane jak:
- nick twojego konta
- oraz treść że zgłaszasz się do konkursu.

przykład:


~~~~ NAGRODY! ~~~~

Na wstępie mówię że nie są one zbytnio wyszukane.

1 MIEJSCE:
Ubrania (takie jak na obrazku) + 2 rzecz z Listy Życzeń + Zobaczę 10 twoich filmów (5/5 + komy) + Zobaczę 10 Artbooków (Love it na każdym) + 5 Autografów + Podziękowania/Gratulacje w Księdze Gości.

(Rzeczy z L.Ż do 500 sc!)


2 MIEJSCE:


Ubrania (takie jak na obrazku) + 1 rzecz z Listy Życzeń + Zobaczę 7 twoich filmów (5/5 + komy) + Zobaczę 7 twoich artbooków (Love it na każdym) + 3 AutografyPodziękowania/Gratulacje w Księdze Gości.


3 MIEJSCE


Ubrania (takie jak na obrazku) + Zobaczę 5 twoich filmów (5/5 + komy) + Zobaczę 5 twoich artbook(Love it na każdym) + 2 Autografy Podziękowania/Gratulacje w Księdze Gości.


4 MIEJSCE (tak czwarte xd)

Ubrania (takie jak na obrazku) + Zobaczę 2 twoje filmy (5/5 + komy) + Zobaczę 2 twoje artbooki (Love it na każdym) + 2 Autografy Podziękowania w Księdze Gości.


5 MIEJSCE

Ubrania (takie jak na obrazku) + Zobaczę 1 twój film (5/5 + komy) + Zobaczę 1 twój artbooki (Love it na każdym) + 1 Autograf Podziękowania w Księdze Gości.


Nagrody specjalne!

nagrody dam osobą których looki będą wyjątkowo kreatywne.

(2 zestawy, więc wręczę dwie takie nagrody)


Nagrody pocieszenia!

Każdy z uczestników dostanie jedną z tych przypinek.


Myślę, że to chyba już wszystko. Jeśli czegoś nie wiecie pytajcie. Czas na zgłoszenie się (i looka rzecz jasna) -  OD 26.05.2015 DO 29.05.2015. Mam nadzieję że będzie trochę chętnych, jeśli nie no to oczywiście konkurs będzie zawieszony :/   WYNIKI prawdopodobnie będą 30 maja, bo 1 i 2 czerwca jadę na wycieczkę i nie będę miała kiedy napisać posta.

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3
(tak mam nareszcie logo *u* )

40 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.Nick: Alek$andra100
    coś czuję że odwale coś drogiego.
    A czy Look trzeba kupić?
    ~iue

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do konkursu. Mój nick to lalunia10011. Bez ".":-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, fajny pomysl na konkurs, na pewno wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, fajny pomysl na konkurs, na pewno wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się c: Mój nick to Pauli2k. (Nick bez kropki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zrobiłam look, jak coś.

      Usuń
  6. Zgłaszam się. Mój nick to wiolunia10x. (bez kropki) Gdzie mogę wysłać Ci look? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biore udział.Mój nick to zosa 77

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do konkursu, mój nick na msp- TheFlorence.
    Florka •|•

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    Mój Nick na Msp to LolmeSiaSia000

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się do konkursu a moja nazwa to agatka1703
    Pozdrawiam !♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się do konkursu.
    A ten look trzeba będzie kupić? Czy można dać screena ze sklepu? Bo z kasą ciężko :c
    ~Lillneq

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do konkursu. Mój nick na MSP to SWEETyolo04. (Bez kropki)
    Przepraszam, ale zrobiłam dwa looki-czy to problem?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się na ,onkurs lookowy.
    Nick:Sweetydoma
    Czy look trzeba kupić?
    Ja kasy nie mam, a chciałabym brać udział.
    ~Sweetydoma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już look zrobiony. I tak pewnie przegram no, ale warto spróbować.
      Pozdrawiam Sweetydoma. A i look możesz zobaczyć w moim profilu na msp pod nazwa Na konkurs/Jes
      A mój nick to Sweetydoma.

      Usuń
  15. Biere udział w konkursie.
    Mój nick na MSP Selenne

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się zgłaszam! Mój nick: yabi1.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się. Nick: Indocrine
    Ale jak zrobię look to kupić go?

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się. Nick: emilka@@@123

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgałaszam sie. Na MSP jestem Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się do konkursu. Mój nick na MSP to LolkaaaXD

    ~Żeleq

    PS: Na prawdę przepraszam, jak będziecie chciały to usunę ten komentarz. Chodzi mi o to że szukam redaktorek na bloga o życiu. www.przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com
    Alice już tam pisze. Bardzo mi na tym zależy, aby kogoś znaleźć. Wystarczy dopisać o tym w komentarzu do ostatniego posta lub skomentować w etykietach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się do konkursu! Mój nick: Shakira51001

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się! Nick: lukcia321

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do konkursu ! Mój nick: oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się do konkursu! Mój nick: vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Look: Jesy :3
      (Agh, ta kreatywność xD)
      vajletaaa

      Usuń
  25. Biorę udział nick: Zdzichowa

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się do konkursu. :}
    Mój nick na msp to: laska siom11

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam sie. Nick: sara emo

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się.
    Mój nick: korczaczka

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się c: Kochana, jest 29 maja, ale mam nadzieję, że się zmieszczę <3 Look zrobiony! Nick: Alice917 :* Pozdrawiam, PS: To logo <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział na MSP jestem 1411204ola

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się na konkurs ! Mój nick na MSP to W a n d e l o p a

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się. Mój nick to MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się! mój nick to zeberka1234775

    OdpowiedzUsuń
  34. Biore dzał
    Maja997733

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)