Menu

poniedziałek, 25 maja 2015

Kolejne Loga!

Hay!
Przepraszam, że nie napisałam postów w weekend, ale u mnie było dosyć ciepło i miałam w te dni dwa grille. Trwały do prawie 21, więc potem już mi się nie chciało, i..
Ale dobrze, przejdźmy do tematu posta!
Tematem tego posta będą loga. Zrobiłam loga dla prawie wszystkich osób, bo niektórych nie mam w znajomych.
Tak więc, zaczynajmy!

Lolme
  Dla mnie jest ładne. Nie wiem czy się spodoba, bo jest takie dziewczęce, ale myślę, że  tak.
Użyłam tam fragmentu z piosenki "Barbie Girl".
Ogólnie mi się podoba.

Shakira51001
 Wiem, nie wyszło mi. Krowa ze mnie, że nie wyszło. W kolejnym poście spróbuję zrobić Ci lepsze :c. Na początku chciałam coś z gumą balonową, ale nie znalazłam tła.
Jedna MovieStar nie chciała się obrysować...
Jednak podoba mi się.

Zeberka1234775
 
Ojesu. Tu mi się bardzo spodobało. Pierwsza czcionka jest bardzo ładna.
Cytat, podpis. No, ładnie :)

To już wszystkie loga. Wiem, nie zrobiłam jednej osobie, ale dziś już nie dam rady.
Będzie w kolejnym poście.
Mam nadzieje,  że post i loga się spodobają.
I to już wszystko. Dziś może około 20 dodam  jeszcze jakiegoś posta, w którym będzie ankieta!
To tyle :)
Pozdrawiam,
~Lyene

 

11 komentarzy:

  1. Prosiłam o mroczne logo.
    Selenne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest CUUUUDNE bardzo mi się podoba....UWIELBIAM CIĘ ;3/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz za FREE VIPA na MSP ? Znalazłam strone gdzie dają :D tu jest:

    http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzykie a wiesz czemu? CZCIONKA BRZYDKA Z PIZZAPA, BLE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ciekawe, ty zrobiłbyś/aś lepsze logo anonimku? :P
      Sweetydoma( tak to moje nowe konto).

      Usuń
    2. Bo Lyene robi chyba w pizapie co nie? -.-
      Ciekawe czy ty lepsze byś zrobił.
      ~Dianic

      Usuń
  5. Zrobisz mi logo Nick W a n d e l o p a

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę logo?
    Nick : kangurek19
    (Jak możesz to ty mnie zaproś, bo nie jestem pewna jaki masz nick... Tsaa.)

    #Werqaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba :)
    ~Shakira51001

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Dziękuję

    ~ Zeberka1234775

    Sorry, że z anionima, ale nie mam konta xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)