Menu

poniedziałek, 4 maja 2015

Jestem! + Komplety do kolekcji "Cosplay Cool"

Cześć kochani, tutaj Lyene!
Wczoraj przybyłam z majówki od babci do domu. Mam teraz dużo pomysłów na posty i chyba w tym tygodniu je zrealizuje.
Ogólnie moja majówka była udana - codziennie grill :D.  Tylko szkoda, że w tym roku było tak krótko ;/. A Wy jak spędziliście tegoroczny "długi" weekend?

Dobsz, przejdźmy teraz do tematu MovieStarPlanet.
Na dzisiejszy post wykombinowałam,  że zrobię komplety stroi do "Cosplay Cool".
Tak więc, zaczynajmy!

Elsa Frozen
Jest to postać z dosyć popularnej bajki, filmu dla dzieci "Kraina Lodu".
Włosy na MSP były białe, a z tego co wiem ona miała blond włosy, więc zmieniłam to.
W sukience nic nie zmieniałam, a buty są z innego konkursu i nie za bardzo są dopasowane kolorystycznie.

Freddy Five Nights at Freddy's
Jest to chyba Freddy z Five Nights at Freddy's. Nie gram w to, więc nie wiem. Teraz jest to popularna gra...
Ten cały "strój" jest dobrany z tego konkursu, a buty są "przemalowane" na brąz. Buty należą do innej kolekcji.

Strój zaproponowany przez moderatorów
Niestety nie wiem co to jest, kto to jest i czy w ogóle jest taka postać. Nie wiem, nie wiem, nie wiem...
Mi ten look się nie podoba. Jest tutaj za dużo dodatków. Kolory... (Jeśli tak ma być, to sory, ale ja nie wiem co to jest i tylko oceniam to...)

No, i co? Koniec? Tak, już koniec posta.
Wiem, że jest trochę taki z dupy wzięty, ale przynajmniej coś jest.
Ah, i jeszcze coś! PISZCIE W KOMENTARZACH PROPOZYCJE NA NOWĄ SERIE, KTÓRA BĘDZIE PROWADZONA PRZEZE MNIE!!! Najciekawsze propozycje zrealizuje i nagrodzę!
Dziękuje!
Pozdrawiam,
~Lyene
 


2 komentarze:

  1. Fajny post, uwielbiam Twoje posty!
    Seria, hmm... Sama nie wiem ;/
    Looki mi się podobają oprócz tego, co zrobili modzi.
    Mam kilka propozyji na posty i jakieś bajery :D:
    1.Napisz jakieś poradniki
    2.BAJER: Jak masz kilka tematów w jednym poście dodawaj jakieś swoje zdjęcia, sesje jakieś lub taką fajną ładną linię. Będzie się lepiej czytało!!
    3.BAJER: Gdy kończysz posta dodawaj fajne zdjęcia ze swojeo dnia, żeby nie było tak ciągle o msp. W postach Alice bardzo łasdnie to wygląda. Może skorzystaj :D
    3. Ocenianie blogów: Zgłaszamy swoje blogi do oceniania i ty wybierasz :D
    Mam nadzieje że coś weźmiesz ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób serie, w której przeprowadzisz ankietę wśród kilku MS.
    ~Shakira51001

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)