Menu

niedziela, 3 maja 2015

Jak zrobić film? - Poradnik

Witam, niedawno w moim poście pojawiła się sonda dotycząca tego jakie posty mam pisać. Najwięcej osób zagłosowało na "Poradniki MSP". No więc postanowiłam że zrobię poradnik "Jak zrobić film?" dlaczego taki? Nie wiem jak wy ale gdy ja zaczynałam grę nie wiedziałam jak np. dodać drugą scenę. Poradnik jest skierowany do osób początkujących ;)
Na początku wyjaśnię kilka podstawowych rzeczy.

1. Aby stworzyć nowy film klikamy na ikonkę "Stwórz nowy film"


2. Główny ekran edytora filmów.


3. Dodawanie moviestars.
Aby dodać do filmu inne ms. klikamy na znaczek który przedstawia 3 postacie obok których jest "+"


W zakładce "przyjaciele" znajdziesz postacie swoich znajomych.
W zakładce "dodatki" znajdziesz moviestar stworzone przez moderatorów, mają one kilka ubrań oraz podstawowe animacje.


4. Jakie opcje posiada moviestar użyta w filmie?
- ms. mogą mówić, aby dodać tą opcję klikamy w ikonkę przedstawiającą dymek. Wybieramy ten który nam się podoba, wpisujemy tekst.


- ms. może wykonywać czynności (animacje).


- możemy zmienić wyraz twarzy ms. na np. szczęśliwy lub wściekły.


5. Jak zmienić scenę (tło) w filmie?
klikamy na ikonkę filmu.

6. Przydatne wiadomości

- każda klatka trwa 2 sekundy
- odstęp między wypowiedziami ms. powinien trwać 2 klatki.
- w wypowiedziach nie powinno być błędów ortograficznych. A zwłaszcza takich jak: "hyba" czy "jusz" mnie to bardzo razi w oczy :/ 
- jak ukryć moviestar? Czasem jest tak że pod koniec filmu widzimy ms które w nim nie występowały. Ludzi robią to głównie dla tego żeby pomóc innym w levelu (za występowanie w czyimś filmie dostajemy dużo fame).  Co zrobić by ukryć moviestar? wystarczy przeciągnąć ją w odpowiednie miejsce, np w któryś z rogów edytora.


7. Ocena filmu

Gdy film który oglądamy skończy się możemy go ocenić. Służą do tego gwiazdki, Gdy film nam się podoba możemy dać mu 5 gwiazdek itp.
Jeśli potwierdzimy e-mail będziemy mogli dodawać komentarze.


Mam nadzieje że poradnik się wam spodobał. Tak jak mówiłam jest dla osób początkujących.

Jeśli chodzi o sprawę z kontem, mam nadzieje że je odzyskam. Czytałam że jeśli modzi nie słusznie usunęli naszą postać i mamy na to argumenty są szanse że odzyska się konto. Kilka osób też napisało mi że warto przesłać im fakturę (pokwitowanie) zakupu. 

PS: kilka osób na msp pytało się jak zrobiłam to logo z kolorowym cieniem. Jeśli chcecie to mogę wam zrobić takie logo c; zgłaszajcie się w kom.

Pozdrawiam 
~ Aga
Hisae Izumi (Jesy <3)


6 komentarzy:

  1. Post fajny. Na początku mojej gry filmy robione przeze mnie byly do bani XD Moge prosic o logo ? Na MSP jestem Domcia2589. (Bez kropki) Sorry za bledy ale pisze z fona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ^^ Nie miałam okazji Ci pogratulować, za to, że zostałaś tu redaktorką! Gratulacje!
    Z tych nowych redaktorek jesteś dla mnie najlepsza! Bardzo Cię lubię, a Twoje posty jak na razie są spoko ;-)
    Ten post jest potrzebny początkującym,
    tak jak mówiłaś. Wiele wyjaśnia.

    Bardzo proszę o takie logo :-)
    Mój nick na MSP: Magdalen2005
    Serdecznie zapraszam też na mojego bloga:
    Marine-MSP.blogspot.com

    Jeśli chcesz, zapraszam Cię do redaktorowania
    u mnie, bardzo chciałabym zobaczyć Twoje
    posty także u mnie :-)

    Jeśli się zgadzasz co do loga i redaktorowania,
    napisz do mnie na MSP.

    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że ten poradnik przyda się WIELU użytkownikom. Między innymi mnie xD Tak, tak... robię koszmarne filmy... a dlatego, że nie umiem robię seki xD I...

    Jeśli chodzi o logo, to zrób o tym poradnik. A tak a propos loga, mogłabyś mi je zrobić? Byłabym wdzięczna, bo ja tam nie wykorzystuję jakiś specjalnych efektów do loga, także... mogę??? Please! Z góry dziękuję! <3


    Aha, jeszcze jedna sprawa. Jeżeli jesteś zainteresowana, szukam redaktorek na bloga. Łapaj linka: myzyjemymsp.blogspot.com. Jest to oczywiście, jak sama nazwa wskazuje, blog o MSP. Jeśli przemyślisz tą sprawę, i się zdecydujesz, odpowiedz pod tym komentarzem, ok? Thx! ;3

    ~ Vega, yabi1

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post dzięki niemu nareszcie sie naucze robić filmy ;-; Mam proźbę mogłabyś mi zrobić logo na msp jestem amela1699 Byłabym wdzięczna c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, ja już umiem robić filmy, ale nie są jakieś idealne c:
    Poprosiłabym o logo
    Nick na MSP: truskawka 472002

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Też zastanawiałam się jak zrobiłaś ten cień :)
    Poproszę logo
    oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)