Menu

sobota, 16 maja 2015

Informacja!

Cześć kochani! Tu Lyene.
Tak, mam informacje.
Miałam już zaplanowane  posty na dzisiaj, ale mój młodszy brat wkradł się na komputer i powyrywał niektóre klawisze. Nie wiem co z nimi zrobił, ale postów nie będę jak na razie wstawiała, bo po tych klawiszach zostały tylko takie dziury i palec mnie już boli, masakra.
 Moja klawiatura jest w fatalnym stanie, będę musiała kupić nową ;/
 Posty może będą już w ten poniedziałek lub wtorek, bo jutro jadę do jakiejś galerii i może zajdę do jakiegoś Mediamarktu...
To by było tyle!

Pozdrawiam,
~Lyene

8 komentarzy:

  1. Ile twój brat ma lat?
    Ja raz z moją młodszą siostrą oglądałam na laptopie bajkę i ona wyrwała literkę "a". Ale naszczęście następnego dnia już nam naprawili :)
    A tak wgl to moja siostra ma 11 miesięcy.

    #Werqaa

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz gdzie są te przyciski? Jak tak to możesz powkładac, a jak nie no to nowa klaw :c

    OdpowiedzUsuń
  3. XDDDD


    No wiem, nie powinnam się śmiać, ale nieźle Ci brat narobił XDDD
    Pozdro,
    Pauli2k


    xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaśga anonim XD16 maja 2015 19:41

    Fajne logo ;3
    A klawiatura kosztuje około 100 zł

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja . Wpolczuje. A z tel posty napiszesz?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)