Menu

wtorek, 5 maja 2015

Hotel dla zwierzaka

Cześć!
Ten post jest dla początkujących, którzy nie wiedzą jak korzystać z hotelu dla boonie i boonster.
Kto nie jest zainteresowany nie musi tego czytać !

Gdzie znajduję się hotel ?

Wystarczy wejść w opcję "zwierzaki" :

Gdy już wejdziemy pojawi nam się takie okienko :

Następnie wybieramy zwierzaka jakiego chcemy oddać do hotelu i na niego klikamy.
Jak już to zrobimy powinno się pojawić takie okienko :
Myślę, że widać co pisze na zdjęciu, ale jeśli nie to powtórze. " Możesz kupoć pobyt dla swojego Zwierzaka w Hotelu, który będzie karmił oraz opiekował się Twoim Zwierzakiem przez okres czasu który wykupisz. Możesz w każdej chwili odebrać Zwierzaka, nawet przed upływem czasu, który wykupiłaś".

Jeśli zjedziemy niżej pojawią się oferty pobytu. Powinno to wyglądać tak :
                                                       (Przepraszam za słabą jakość)
Oferty jakie są to tydzień za 100 sc, dwa tygodnie po 200 sc i 4 tygodnie aż 300 sc.
Jak widać na zdjęciu miesiąc jest dla VIP-ów.

Skoro już wiecie jakie są oferty możecie wykupić którąś z nich. Wystarczy kliknąć ki potwierdzić.

Jeśli jacyś początkujący czytają tego posta to mam nadzieje,że poradnik był przydatny.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

12 komentarzy:

  1. Interpunkcja. Ortografia. Musisz poprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może wskażesz mi jakiś błąd ?

      Usuń
    2. 'Znajduję' (ortograficzny) 'kupoć' (literówka) i spacje przed znakami interpunkcyjnymi.

      Usuń
    3. Anonimie, spację PRZED znakami interpunkcyjnymi? XD Chyba po XD Przecież nie napiszesz ,,Nie byłam w szkole ,ponieważ...", tylko ,,Nie byłam w szkole, ponieważ...". Bardzo fajne posty, nie przejmuj się :* Drobne błędy się zdarzają ;)

      Usuń
  2. Próbowałam, nie opłaca się bo tak naprawdę nie masz dostępu do zwierzaka i tyle. Ale nie wiem co ze starymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się dostępu bo hotel jest jakbys pojechała na wakację itd. i nie brała komputera. Wtedy zwierzak się nie rozchoruje
      Oliwia123♥

      Usuń
  3. Osiem Boonie :O Fajna notka dla początkujących :D Zajrzysz do mnie?
    http://tutajmozemybycsoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Chętnie zajrzę. A kilka boonie mam z gazety :)
      Oliwia123 ♥

      Usuń
  4. Czy zwierzak w tym hotelu rośnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak mamy zwieraka wyciągnąc z hotelu?
    Bo dałam pierwszy raz zwieraka do hotelu
    I kupiłam na tydzień i tydzień już mioł a mój zwierzak dalej nie wyszedł z hotelu
    zrób o tym poradnik prosze dałam tam wszystkie swoje zwierzaki
    Pomóż!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)