Menu

sobota, 9 maja 2015

Głupota !

Cześć!
Wiem, że nazwa posta to jakaś...głupota (?) i nie wiadomo o co będzie chodzić. Zaraz się tego dowiecie.
Ostatnio dostałam wiadomość:
Czy on sobie żartuje ? Ale śmieszne hahahahah LEJE ! Nie to nie jest śmieszne tylko głupie i żenujące. Nie wiem czy to dla fejmu, bo pojawi się na blogu, ale w taki sposob nie stanie się popularny. To nie jedyna taka wiadomość. Druga pojawi się na moim blogu http://msp-msp-msp-oliwia.blogspot.com/ Serdecznie Zapraszam !
A co "pan miś" napisał ? SRÓP MJ SÓPE. Podejrzewam, że chodziło o Sprój mi dupę.
Przepraszam za takie słownictwo.
Zaryzykowałam i zgłosiłam tego użytkiownika, ale wiemy, że jak Jesy zgłosiła osobę za artbook została usunięta. Jak narazie ja nie, ale się trochę boję...

Doszliśmy już do końca tego nudnego posta. Przepraszam,że taki krótki. Jutro zrobię dłuższy i ciekawszy. Co sądzievie o  ok. 20-50 faktów o mnie ? Wiem, że już coś takiego było, ale powinniście poznać mnie lepiej.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

9 komentarzy:

  1. Mi też napisał ale chyba chodziło o "Zrob mi zupe" xddd

    `Tuna

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałam taką samą wiado. od niego c':

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez dostalam, odpisalam mu i z nim popisalam, posmialam sie troche i ogolnie bylo fajnie c': Czepiasz sie. Jakby ludzie wszystko tak brali na powaznie to byloby nudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się.Też z nim pisałam. XD

      Usuń
  4. Ja tez dostalam, odpisalam mu i z nim popisalam, posmialam sie troche i ogolnie bylo fajnie c': Czepiasz sie. Jakby ludzie wszystko tak brali na powaznie to byloby nudno.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się wydaje, że chodziło mu o ,,zrób mi zupę,, xD
    Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej chodziło mu o "Zrób mi zupę". Narazie nie napisał mi :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)