Menu

czwartek, 28 maja 2015

Geek Chic - Propozycje Stylizacji

Hay!
Tutaj Lyene. Wiem, nie pisałam postów przez ostatnie dwa, ale musiałam poprawić oceny z matematyki.
W te dni nie pojawiła się też seria z ocenianiem blogów. Chcę też coś ogłosić:
Seria "Ocenianie blogów" z dniem 28.05.2015 zostaje zakończona.
Chciałabym także rozpocząć nową serie. Na razie nie mam pomysłu na nazwę, o co w niej będzie chodzić, więc mogłabym skorzystać z Waszych propozycji w komentarzach.
Zapraszam do pisania komentarzy z pomysłem!

A teraz czas na stylizacje z nowego konkursu, który doszedł do gry dzisiaj.
Nazywa się on "Geek Chic" po polsku genialny szyk? Nie wiem, dziadek translator nie pomaga :c.
W każdym razie coś takiego.
Stworzyłam trzy looki, które teraz Wam zaprezentuje.

Pierwsza stylizacja
 Super! Bardzo mi się podoba. Ale przez te włosy trochę dziwnie wygląda. Mogłam je dać całe czarne lub w ogóle inne.
Sukienka jest jedną z moich ulubionych na MSP. Buty chyba tutaj pasują? Tylko włosy nie za bardzo.
Całość kosztuje 1100 SC - czyli nie jest drogo.

Druga stylizacja.
 Tu mi się bardzo podoba. Tylko... Brakuje mi jakiegoś dodatku na głowie.
Teraz o wiele lepiej.
Kolory są bardzo ładne, podobają mi się. Całość  kosztuje 2300SC.


Trzecia stylizacja.
 Mogło być trochę lepiej, ale ujdzie.
Znowu coś tu pusto na głowie. Ale oprócz tego jest całkiem, całkiem.
Całość kosztuje 2075SC - nie jest drogo.
Ogólnie myślę, że mogłam zrobić go lepiej ;/

I to już wszystkie stylizacje.
U, jeszcze coś.
Jeśli chodzi o ankietę z mojego poprzedniego posta z poniedziałku, to większość wybrała jeden długi post na dzień  i jak na razie będzie jeden dość długi post na dzień ode mnie.
Jeszcze zdjęcie:

No i tak to się prezentuje.
To jeszcze takie podsumowanie posta:
-W komentarzach piszcie pomysły na nową serie.
-Również w komentarzach napiszcie, który look  się najbardziej Wam spodobał.


To już byłby koniec posta.
Żegnam Was gifem Ariany Grande. ♥
Nie mam loga, niestety.
To, pa!
Pozdrawiam,
~Lyene

4 komentarze:

  1. Ariana ♥
    Drugi look jest naj ;)
    ~Dianic

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie looki są bardzo ładne ♥
    Heh, stworzyłam nową emotikonkę lody <8
    A właśnie! Mogłabyś prowadzić serię "Tworzymy emotikony". Za pomocą różnych kombinacji i znaków mogłabyś stworzyć mnóstwo emotek, których będziemy używać. I pod niektórymi postami będzie konkurs, w którym my zaprojektujemy własne emotki i wygra autor najciekawszej :3 Będziemy musieli również napisać, co oznacza dana buźka/znaczek. Jeśli to przeczytałaś, proszę odpisz na ten komentarz! Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł Pauli2k ^^ :3

      Usuń
    2. Mi też ta "koncepcja" się podoba :)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)