Menu

sobota, 30 maja 2015

Gdzie jestem, co ze mną?

Cześć!
Tu Florka, tak. Nie wiem ile nie pisałam, ale trwało to dosyć długo. Nie wiem dlaczego,ale jakoś wszystkie chęci pisania na tym blogu mi znikły. Chcę zacząć od nowa, nowe posty, pomysły. Ten post będzie bardziej informacyjny, zwykły. Chcę napisać tutaj co mam zamiar zrobić w moich postach.
Pewnie wiele z Was zapyta się dlaczego nie pisałam, powód jest jeden - nauka. Więcej czasu ogólnie spędzałam na blogu Abieski, tam jakoś bardziej mnie pchnęło, ale postanowiłam to zmienić. Tutaj od następnego tygodnia postaram się pisać co dwa dni. Są teraz ostatnie tygodnie w których mogę poprawiać oceny i na tym muszę się skupić. Jednak spróbuję pogodzić to też z blogiem, bo to moja pasja i nie chcę tego skończyć.
Mam wiele pomysłów na nowe serie, które bym tutaj prowadziła, ale nie zdradzę ich Wam. Dowiecie się o nich w następnym postach c: Jedyny temat, który mogę wam powiedzieć to "Kalendarz Florki". Chodzi w tym o to, że wybieram moje lub zgłoszone przez Was stare looki i postaram się je ocenić. W poście będą przedstawione takie trzy zestawy i ten, który będzie miał najwięcej punktów dostanie nagrodę (nie licząc mnie).
Od pewnego czasu interesuje mnie również robienie logo, więc jeżeli ktoś by chciał to niech śmiało pisze w komentarzu jak się nazywa, styl i wybrane przez siebie np. motto. Warunkiem jest niestety posiadanie mnie w znajomych, ponieważ inaczej nie dam rady tego zrobić. Jeżeli macie jakieś pomysły na posty czy na nowe serie to też możecie dawać propozycje w komentarzach, a ja chętnie z nich skorzystam ^^
Wydaje mi się, że tyle miałam Wam do przekazania. Kolejny post pojawi się w poniedziałek.
Paa, Florka|Weroo|Florcia ♥
PS Zapraszam na mojego bloga!
zycie-wedlug-mojej-bajki.blogspot.com

17 komentarzy:

  1. Po proszę logo.
    Nick: Selenne
    Lvl: 14
    Styl: Mroczne
    Look: Mroczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce logo
    Nick
    Indocrine
    Lvl
    15
    Styl
    KAWAII
    look
    ten taki ładny nwm xxd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yy? Jeżeli ci chodzi o zgłoszenie - zawsze takie pisze jak chce logo, wiec.

      Usuń
    2. Chodzi o styl (kawaii) ;-; Sry, już tak mam że awanturuję się o byle gówno ;-;

      Usuń
  3. Mogę prosić logo?
    Nick- lolme
    Lev- 15
    Styl- KAWAII, lub pastel goth.
    Narazki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie gram na msp. POPROSZĘ LOGO LVL 19 STYL :MROCZNY, NAPIS: PRAWDA JEST ZBYT GORZKA.. Nick: z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mam nadzieję, że nie odejdziesz! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę logo :3
    Nick: kangurek19 (mam cię w znajomych :) )
    Styl: możesz sobie wybrać.
    Motto: " Never give up! " itp.

    #Werqaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę logo <33
    Mój nick to : SWEETyolo04
    Styl : Wybierz sobie
    Motto : Dreams come true
    Nie mam Cie w znajomych więc proszę Cię, abyś napisała w następnym poście nick!

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o logo! *Q*
    Nick : () BlackGirl ()
    LVL : 26
    Styl : Goth
    Napis : "Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko tylko nie w prawdę..."
    Podpis : Foxy The Pirate (BlackGirl)


    Zaproszę Cię do znaj! *u*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post ! Czekam na serię ^.^ Dzięki że użyłaś loga które ci zrobiłam >.<
    ~ sylwiabar1

    OdpowiedzUsuń
  10. Moge logo?
    Nick: juLLia888
    styl: goth, nu lub kawaii
    najlepiej zeby byly napisy. :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)