Menu

niedziela, 10 maja 2015

Czwartkowe Looki + Bonus

Witam, na początek chcę powiedzieć że jutro pojawi się pierwsza część nowej serii ,,You look is perfect!". Na dzisiaj mam czwartkowe looki + bonus (dodatkowy look)

1. Look


Hymm nie wyszedł źle, ale zawsze mogło być lepiej. Mimo tego że nie użyłam za dużo ubrań cena to aż 3300 sc. Biorąc to pod uwagę, moja ocena - 7/10


2. Look


Straszny! Po prostu ohyda :/.. może gdy nie taka długo sukienka było by lepiej. Cena? Sam look jest tani jeśli nie kupimy tych butów (1800sc). Ocena 4/10

3. Look


Nie jest źle, miętowy kolor w połączeniu z bordowym świetnie współgra. Czarny warkocz pasuje, tylko te spodnie takie sobie. I znów taka cena? 6/10

4. Bonusowy look


Na czym polega ten "bonusowy look"? Więc tak poproszono mnie o zrobienie looka za ubrań z 3 pierwszy stron TOP. Zestaw mi się podoba jest w stylu "pastel goth". Kolory do siebie pasują - 9/10

Dziś to wszystko
Pozdrawiam
~ Jesy <3 (Hisae Izumi)


6 komentarzy:

  1. Looki, które najbardziej mi się podobają: 1, 4.
    Pozdrawiam,
    Pauli2k


    xD
    PS Tak, wiem, rekordowo długi komentarz. XDD























    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jesteś druga, a tak właściwie to trzecia. :)

      Usuń
    2. Mogę kupić bonusowy look ?

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)