Menu

poniedziałek, 4 maja 2015

Co z tym kontem? + Loga

Cześć dzisiaj (wyjątkowo) krótki post, dlaczego? Po pierwsze wróciłam do szkoły (byłam chora), i okazało się że niedługo mamy sprawdzian z angielskiego, co najgorsze nic nie ogarniam.
Dlatego dzisiaj odpuszczę sobie posta.
Hymm... co z kontem? Na razie nie ma wiadomości od modów (ale i tak zwykle czeka się 4-5 lub tydzień). Napisałam już do moderacji kilka wiadomości, również kilka osób pomaga mi w odzyskaniu konta. Mam nadzieje że wszystko się wyjaśni w krótkim czasie.
Loga.. tak kilka osób poprosiło mnie o nie i o poradnik jak je robię. Na dziś nie mam poradnika i zamiast 5 lóg (tak się to pisze? ;o ) mam tylko 2.

Oto one:



Szczerze mówiąc sądzę że nie wyszły. Przepraszam te osoby, bo pewnie liczyły na coś lepszego :/
Dzisiaj to na tyle, jutro mam nadzieje że znajdę czas i zrobię jakiś fajny post. Zauważyłam też że dziewczyny (redaktorki) robią różne serie, moja będzie się nazywać "Poradniki MSP" (tak wiem bardzo oryginalna nazwa..)
Pozdrawiam
~ Aga
Hisae Izumi (Jesy <3)


14 komentarzy:

  1. Logo jest prześliczne *O* I nie mów,że Ci nie wyszły bo są cudowne *-*
    Pozdrawiam
    ~amela1699

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób mi logosa plis!
    -snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  3. Loga bardzo ładne, oryginalne!
    Są tak estetycznie wykonane, podobają mi się!
    Mogłabym o takie poprosić? :D
    Pozdrawiam.:)))
    ~Shann

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę Cię o logo, bo robisz je bardzo ładne. Może zawierać napisy:
    `Jessea
    (Bobcia Jodzia) to mniejszą czcionką.
    Te napisy mogą być w takim "kółku" jak twoje.
    Wyślij logo na adres: bobciajodziamsp@gmail.com

    Dzięki :*

    Jess|Jessea|Bobcia Jodzia

    OdpowiedzUsuń
  5. Logo piękne *.* Nie kłam, ze Ci nie wyszło C: Dziękuję, Domcia2589. Kocham pisać z anonima XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne ! Nie mów że nie wyszły bo to nieprawda D; ! Chciałam by takie robić <3 ! Mogę logo ;33 ? Na map jestem : Mów mi szalona
    ~ #Mmsz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sryy ;-; nie map tylko msp super korekta •_•
      ~ #Mmsz

      Usuń
  7. Mogę prosić o logo?
    Przepraszam, że z Anonima, ale nie chce mi się logować, bo jestem na telefonie =)
    Mój nick na MSP to: tajemniczy kotek

    Pozdrawiam
    ~ Zoe

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę prosić o logo? Wcześniej probiłam i nawet nie zaprosiłaś do znaj ;-;
    Magdalen2005

    ~Ola

    P.s pamiętaj napisz do mnie, zanim zrobisz mi to logo ok?
    Chcę wyjaśnić z Tobą jeszcze jedną sprawę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Robisz bardzo ładne loga!
    Hmm.. W sumie... Poprosiłabym jedno logo, jak będziesz mieć czas :3
    Nick: Lyene
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ps. wziełam pierwsze logo (czyli moje ;-;) na tapete telefonu *-*
    Pozdrawiam
    ~amela1699

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabym logo? Ładnie proszę!
    Nick: lukcia321
    najlepiej z napisem ,,Pankcakes? Yes, I like it'' Wiem że głupie ale xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)