Menu

poniedziałek, 18 maja 2015

Co na forum?

Cześć kochani!
Tutaj Lyene. Mam już naprawioną klawiaturę i mogę pisać dalej posty!
Okazało się, że mój brat wziął te literki z klawiatury i schował za łóżkiem ;-;.
Jest naprawione, także przejdźmy już do posta.
Na ten post zaplanowałam "Przegląd forum", ale jak czytałam komentarze pod poprzednim moim przeglądem pisaliście, że taki zwyczajny jest trochę nudny i żeby dawać jakieś głupie tematy, czy coś.
No więc poszukałam takich "nie zwykłych" tematów i z tego będzie "Głupi przegląd forum MSP" XD.
To.. Zaczynajmy!
















Taki temat z błędami ortograficznymi,i trochę bez sensu.
Tylko nie wiem czemu jest oddzielone gwiazdką słowo "wredna". To raczej nie jest przekleństwo...

















Kolejna "kruloffa mysypy". Nie wiem czy to jest pisane dla żartów czy na serio...
Dla mnie to trochę bez sensu o tych królowach.
















Nie wiem czy tylko ja tu nie umiem się rozczytać i nie wiem o co chodzi.
No nie wiem. Chyba chodzi o to, że w ileś minut dostała  like na artbooku.
















Przypomniało mi się jak kiedyś moja koleżanka w drugiej klasie wymieniała jakie ma pet shopy (czy jak to się tam pisze). XD
Temat dla mnie trochę dziwny...

To chyba wszystkie tematy takie"inne".
Przepraszam, że post jest krótki, ale chciałam coś napisać, bo na jutro muszę się uczyć do testu z matmy i polskiego.
Jak ja chcę już wakacje...
Mam nadzieje, że choć troszkę post Wam się spodobał.
Pozdrawiam,
~Lyene

5 komentarzy:

  1. Oni nie mają nazw!! Hakerzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko .-. ( XD)
      Lyene im zakryła nazwy.
      ~ Marta♣

      Usuń
  2. Spodobał mi się post c: Faktycznie dziwne te tematy.
    Ja też chcę już wakacje! :(
    Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jutro mam test z Polaka i matmy

    OdpowiedzUsuń
  4. Słowo wredna zostało oddzielone gwiazdką żeby nie zakratkowało ;33

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)