Menu

piątek, 1 maja 2015

Alice Star? + Chill

Hejcia!
W highscores, dominują teraz looki, w których nasze kochane Moviestars upodabniane są przez użytkowników do Pixy Star i Zack'a Sky. A więc ja również postanowiłam zrobić to samo. (ehe mm. ściągarka) No i za chwilkę zobaczycie, jak mi poszło. Ale jeszcze szybciutko chciałabym kolejny raz po gratulować nowym redaktorkom! Wydają się być bardzo miłe, do każdej wysłałam zaproszenie, i czekam aż przyjmą. Ale mam nadzieję, że "wspomogą" bloga i, że przyjmiecie je ciepło. Wracając do głównego tematu. Zaczniemy od twarzy Pixi.
Z góry bardzo przepraszam za jakość. Wiem, że nie jest najlepsza. Ale mam nadzieję, że widać to co najważniejsze. 
Zaczynając od góry. Nasza różowo włosa postać, ma ciemne, czarne brwi. Podstawowy kolor oczu. Śliczny, zgrabny nos. Posypany piegami. Pełne, malinowe usta. 
O to moja wersja. Kolor oczu się raczej zgadza. Usta trochę za bardzo różowe. Nos dobry. Oceniam swoją robotę 6/10
A teraz elementy twarzy:




A teraz strój:
Strój  nie podoba mi się. Włosy, spódnica, kurtka jak i kokardka- o ile się nie mylę, nie są dostępne w sklepach. Ale mimo to podjęłam się wyzwania i postarałam się wykonać moją wersję.

Hmmm. Włosy trafnie.  Natomiast kokardka, to inna bajka. Całkiem inny odcień fioletu. Zaliczyłam klapę. Słuchawki bardzo podobne! Świetnie, sama jestem zadowolona :) Kurtka również dobrze się prezentuje. Jest okej! Torebka, jest identyczna! Jedynie ma inne położenie. Co do spódnicy, to kolejna klapa,  w ogóle nie ma podobieństwa. Buty już są ślicznie dopasowane! Jestem z nich najbardziej zadowolona! No, jak oceniacie Alice Star?
Ja oceniam moją pracę 4/10/ Za kokardkę, i spódnicę.
Skład:


Sześć rzeczy. Chyba tyle co w oryginalnym stroju Pixi. 
Pixy, oczywiście ma w najlepszych przyjaciołach, Zac'a Sky. Zajmijmy się nim.
(przepraszam za jakość)
Zacznijmy od góry Zac'a. Ma on ciemno brązowe brwi, które nie ukrywam nie podobają mi się. Głębokie zielone oczy, mały nos, i najprostsze usta! Zobaczcie co mi udało się stworzyć!

Nie, nie nie. Nic podobnego. Brwi miały być brązowe, zapomniałam. Oczy trafne, ale oczy Zac'a nie trafiły do nas na MSP. Ale te są najbardziej zbliżone. Nos dobry. Ale usta powinny być ciemniejsze.
Pracę oceniam 3/10. A teraz elementy tej buźki. 




(tylko mi się wydaje ten błąd przerażający?!)
Strój:
Zacznijmy ponownie od góry. Włosy proste, zwykłe. Marynarka połyskująca, w odcieniach niebieskiego. Spodnie lśniące i czarno białe trampki. Jest okej.

Okej. Są tylko cztery elementy. Włosy, te same. Trafiłam! Marynarka całkiem inna, klapa! Przy najmniej wcięcie jest dobre. Spodnie nawet podobne. Trafiłam znowu oraz buty- extra!
Elementy:

Nie mogłam znaleźć włosów, więc wzięłam te początkowe.
To by było tyle na dzisiaj. Dziękuje za przeczytanie! 


Informacja o drugim blogu!
Ten desing, który mam na blogu chill-in-heart.blogspot.com Bardzo mi się podoba, jednak lubię zmieniać dużo rzeczy. I ponownie szukam kogoś do desingu, jeśli ktoś by był zainteresowany to proszę pisać na MSP: Alice917/AmyeBrook, E-mail- Alice917naMSP@gmail.com lub na FB- Alicja Borychowska
Czekam z nie cierpliwością i przepraszam za reklamę :) 









1 komentarz:

  1. Cześć. Jeśli chciałaś mieć takie same ubranie jak Pixi Star, powinna byś wejść na jej profil, potem w jej look'i. Nie pamiętam za dobrze, ale jej pierwszy look to jej strój codzienny. Potem wystarczy kliknąć ,,KUP" i wtedy możesz kupić tą stylizację.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)