Menu

niedziela, 10 maja 2015

50 faktów o mnie

Cześć!
Pomyślałam, że powinniście mnie lepiej poznać, dlatego pojawił się ten post.

1. Mam na imie Oliwia
2. Mam 12 lat
3. Mam dwa zwierzaki - psa i kota
4, Nie mam rodzeństwa
5. W przyszłości chcę być weterynarzem
6. Nie jem dużo fash foodów (nie wiem czy dobrze napisałam)
7. Lubie pić soki pomarańczowe, czasem jabłkowe
8. Nie mogę pić coca coli i pepsi jedynie przy jakiś okazjach (wakacje,wyjście)
9. Kocham czytać książki (125 książek to chyba nie zła sumka )
10. W szkole siedzę w drugiej ławce
11. Moje ulubione cukierki to Michałki
12. Kocham czekoladę
13. Lubie brać rodzicom telefon i robić sobie selfie
14. Do szkoły mam różowy plecak
15. Mój ulubiony kolor to niebieski
16. Często gubie skarpetki i bardzo długo ich potem szukam
17. Na MovieStarPlanet na obecnym koncie gram 2 lata, ale miałam roczną przerwę
18. Moja ulubiona piosenkarka to Ewa Farna
19. Mój ulubiony zespół to One Direction
20. Na youtube oglądam Banshee
21. Nie nawidzę Violetty
22. Na wakację miałam czerwone końcówki, ale jak byłam sama w domu poprawiłam je sobie za mocno i przy myciu zrobiły mi się rude
23, Najczęściej chodzę w kitce
24. Mam dwa laptopy i tablet
25. Kocham zwierzęta
26. Urodziłam się 10 lipca
27. Mój ulubiony przedmiot w szkole to W-F, plastyka i matematyka
28. Mam Facebooka
29. Jestem bardzo wrażliwa
30. Jestem nie lubiana w szkole (mam 2 przyjaciółki)
31. Mam dosyć duży pokój
32. Nie nawidzę anigielskiego
33.  Lubie lato
34. Nie lubie nosić baletek
35. Nie lubię hejtów
36. Lubie miłe komentarze
37. Moje ulubione lody w rożku to jogurtowe
38. Moje ulubione lody na patyku to Zapy
39. Miałam przebite uszy, ale już mi się zrosły dziurki
40. Mieszkam w bloku
41. Jestem blondynką
42. Umiem jeździć na dwukołwej deskorolce a na cztero kołowej nie
43. Mój telefon to Nokia C3-OO
44. Nie mam dotykowego telefonu
45. Lubie grać w simsy
46. Gram w howrse
47. Zbieram gazety MSP i Bravo
48. Mam straszny bałagan w szafkach
49. Mam 16 Monster High, samochód i toaletkę, ale juz tego nie zbieram
50. Cała moja szafa jest w naklejkach Monster High (czekam aż w końcu odpadną)

Jeśli doszliście aż tutaj to gratuluje :)
To na tyle.

Pozdrawiam
Oliwia123♥

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też kocham Ewę Farnę♥♥♥
      #LOVELOVELOVE.
      #love
      Po prostu wielbię jej piosenki ♥
      I ja też lubię One Direction ★_★
      ☆_☆ (tym razem tylko lubię). A z piosenek Ewy najbardziej podobają mi się "Ewakuacja", "Cicho" i "Znak". Na drugim miejscu jest Natalia Szroeder. (Również #lovelovelove, jednak tym razem bez #kapsluka :D). A ja do szkoły mam czarny plecak w szaro-biało-różowe kwiatki. Ja w szkole nie cierpię wuefu! Za to lubię angielski i przyrodę. Ja jestem dosyć lubiana w szkole, chociaż przez 4 lata nie zdawałam sobie z tego sprawy (4 lata!!). Dlaczego? Otóż niektórzy moi koledzy mają trochę dziwny sposób "lubienia", a w klasach 1-3 byłam straszną sztywniarą i nie rozumiałam ich "żartów". Byłam wtedy strasznie spięta. W klasie 4 jakoś zaczęło się to układać, a teraz lubię innych, a inni lubią mnie. Teraz (czyli w klasie 5) nie zwracam już uwagi na niewinne "Co się gapisz?" czy tego typu tekstu i wszystko staram się obrócić w żart. Myślę, że dobrze nam w tej klasie. Ja też mam duży pokój, bo mieszkam w domu prywatnym. Ja mam urodziny 11 września :) i ja jestem brunetką (mam takie ciemne włosy!) i bardzo się z tego cieszę. ;) Też kiedyś będę miała Simsy. Ja kiedyś kupowałam Bravo, ale byłam za mała i jeszcze nie kręciły mnie te tematy - to jeszcze nie był ten czas. Za to kupuję gazety MSP :) Nie martw się, też mam bałagan i nie tylko w szafkach. :p Mam telefon Samsung Galaxy Grand Neo i właśnie z niego piszę. Nienawidzę Monster High! D:
      Pozdrawiam,
      Pauli2k

      Usuń
    2. ^
      ^
      ^
      Kto to przezytał do końca - szacun!...
      O_O

      Usuń
  2. patrz nie upoblikowałaś mojego posta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego twojego posta ? O co chodzi ?

      Usuń
    2. Pewnie chodzi mu o to, że nie opublikował się jego komentarz czy coś takiego....

      Usuń
  3. 22! Jaki... XDDDD
    A może wstawisz swoje zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  4. 7, 9, 10, 16, 19, 21, 29, 30, 33, 41, 44, 45, 47 normalnie bliźniaczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałam jej że pisze się BLONDYNKA a nie BLĄDYNKA a ona nie upoblikowala pomimo tego że mapisałam ze to nie hejt

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze mną zgadzają się: 7, 9, 12, 13, 14, 20, 21, 28, 29, 31, 33, 35, 36, 40, czyli 14 faktów, jeśli się nie mylę.

    A napiszesz o Scary MSP?

    ~Marta <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Napisz o Scary MSP. Ostatnio bardzo się tym zainteresowałam.

      Usuń
  7. Popraw troszkę ortografię, bo razi w oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Nie bierz tego jako hejt. ;) Chcę tylko pomóc. :D

      Usuń
    2. Gdzie wy widzicie te błędy? X-O Jak np nie postawiła kropki na końcu zdania albo napisała "e" zamiast "ę"? -.- Nie czepiajcie się tak wszystkiego, bo jeszcze Oliwia straci chęć do posania postów. Jedynym rażącyn błędem jest tutaj "blądynka", bo pisze się przez "on" a nie przez "ą". Zresztą, Foxy i cała reszta, jeśli zauważcie jakieś błędy, powiadamiajcie o tym redaktorki bo one nie wiedzą, gdzie te błędy zrobiły i w przyszłości dalej będą źle pisały.
      Pozdro,
      Pauli2k
























































      xD

      Usuń
  8. Strasznie dużo błędów :/ Popracuj nad tym.

    `Tuńczyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Oliwia piątka.
    Ja też jestem Farnonators, a moje ulubione piosenki Ewki to : Cicho, Bez Łez,Ewakuacja i Znak.
    Także lubie lato.
    Oliwka ty masz birthday (jak to się pisze?)
    w lipcu a ja w lipcu manm imieniny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione piosenki Ewy też są takie same (oprócz "Bez łez"). Też jestem Farnonators! (Chociaż wcześniej nie wiedziałam, że tak się nazywają fani Ewy Farnej. xD) Piona! :) Jeśli ktoś tu jeszcze jest Farnonator, niech wejdzie na mój profil na Google+. Tam niedługo utworzę taki wpis, że wszyscy fani Ewy będą tam mogli się wpisywać (w komentarzach). ^.^
      Pozdrawiam,
      Pauli2k




      xD

      Usuń
  10. NIENAWIDZĘ (pisze się łącznie) już druga redaktorka, która robi ten sam błąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Bardzo dużo osób robi ten błąd. :/

      Usuń
  11. NIENAWIDZĘ (pisze się łącznie) już druga redaktorka, która robi ten sam błąd.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)