Menu

środa, 20 maja 2015

#3 You look is perfect! + pomysł!

Cześć, na początku mówię ,że nie wiem czemu ale we wczorajszym poście nie mogłam dodać (po ankiecie) mojego loga ani podpisu itp. Hym.. kolejne problemy z bloggerem?

               
                                     (Tssaa, mogłam sobie darować ten scr. prawda? xd)

Dobra, co na dziś? Na dziś styl Pastel Goth! Wiem że w ankiecie zagłosowaliście na wygląd Hackera (jutro pojawi się taki post), najpierw jednak muszę zgromadzić trochę zdjęć i informacji.
Mam nadzieję że nie przeszkadza wam to.

Najpierw coś o stylu Pastel Goth. Na czym on polega? Jest to połączenie pastelowych kolorów, z elementami czarnymi - goth. Charakterystyczne dla tego stylu są:

Ubrania - krótkie lub długie spódnice, skórzane ciuchy, koszulki, podkoszulki, topy, długie bluzki, bluzy swetry, rajstopy, skarpetki, podkolanówki, zakolanówki.
Włosy - Włosy głównie w kolorach pastelowych, a najprostszym sposobem na pastelowe włosy są peruki ;3 bo włosy się nie niszczą i można bez problemów zmienić kolor kiedy się chce ^^ . Jeśli już farbowanie to trzeba zamawiać specjalne farby. 
Fryzury są dowolne mogą być rozpuszczane, proste, kręcone, warkocze, no po prostu różne, jakie kto woli. 

Kilka zdjęć:




(Zauważyliście że twarze są blade lub normalne? )

Dobra no to teraz twarze:


Czarne oczy, piegowaty nos, moje ulubione usta - Świetnie!


 Czarne oczy, piegowaty nos, znów te same usta, jasna cera - 11/10 xd


Niebieskie oczy, fioletowo - czarne cienie, jasne różowe usta - coś wyjątkowego dla nie vip.


Czarne oczy, piegowaty nos, duże usta - Ujdzie.


Zielone oczy, czarne cienie, duże usta - mi się podoba.


Zielone oczy, jasna cera,wąskie usta, czarne cienie - jakoś przejdzie.

I jeszcze dla przypomnienia:

Pora na loki! :

1 Stylizacja


Bardzo przypomina styl Pastel Goth. Kolorowe włosy, kokardka, kolce, creepersy.

Skład:




Inne wersje kolorystyczne:


2 Stylizacja


Tutaj też widzimy elementy tego stylu. Look bardzo mi się podoba!

Skład:


Inne wersje kolorystyczne:


3 Stylizacja


Hym, uważam że wyszło całkiem nieźle. Kolce, naszyjnik, buty - wszytko pasuje.

Skład:


Inne wersje kolorystyczne:


Teraz jeszcze troszeczkę o drugim temacie czyli "Pomysł".
Ostatnio dostałam wiadomość (pomysł) abym do każdego posta dodawała jakieś zdjęcia z mojego życia. Myślę że to dobry pomysł, oczywiście nie wstawiałabym moich zdjęć (jeśli chcecie wiedzieć jak wyglądam to zapraszam na MSP > profil > zdjęcia). Jako że mieszkam na wsi (no niestety) mogłabym zrobić jakieś ciekawe fotografie. Co o tym sądzicie? Liczę na wasze komentarze.

To na tyle 
Pozdrawiam
Aga
 ~ Jesy <3

Ps: Dziś nie ma ankiety bo jak mówiłam, jutro wygląd, styl hackera :)

5 komentarzy:

  1. Naprawdę przypadł mi do gustu ten styl Pastel Goth. Wcześniej o nim tylko trochę słyszałam, nie wiedziałam na czym polega. Cudowny post *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co wiem PG, to szare ubrania i pastelowe włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poczytałam trochę, i raczej to kolorowe ubrania i włosy z elementami goth. Wiem że może w tych look jest trochę więcej z nu goth, ale sądzę że się nadają

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)