Menu

środa, 20 maja 2015

#3 Wyczaj fejma

Cześć tu Sandra i zaczynam tego posta o 07:14, ponieważ mam szkołę na 8:45 i jestem sama w domu.

Na dzisiaj przygotowałam już trzecią część 'Wyczaj fejma'
Poprzedni post wygrał/a

                                                   
                                                        Qleo Den
Prawidłowa odpowiedź to Theyla! Super gratuluję Ci. Autograf dostałaś teraz, a jutro prezent z listy życzeń, bo muszę uzbierać sc. Pisaliście też o SHIN!ee. W sumie tak, bo jest ona długo ze swoim 'chłopakiem' na MSP, ale tutaj akurat chodziło mi o Theyle i Dirka.

Dobrz to zacznijmy może kolejną część?

Kiedyś w opisie pisała, że nie jest lesbijką, ponieważ ludzie ją o to w wiadomościach posądzali.
Ma ponad 400 loków (Tak numeruje je.)
Posiada cyferki w nicku hyhy


No to ten...Dzisiejszy opis był łatwy. Podsumowując Qleo Den autograf otrzymała, a prezent z listy życzeń otrzyma jutro. Może w najbliższym czasie zrobię jakiś look ;)

A tak schodząc z tematu może są tu jacyś piątoklasiści, którzy pisali wczoraj ogólnopolski sprawdzian DUMa? Jak Wam poszedł? Mi polski na luzie, a matma najgorzej ;/
Pa!

11 komentarzy:

  1. agge100
    ~amela1699

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tak samo jak Tobie. Ogółem DUMA jest bardzo łatwa. My mieliśmy być ubrani na galowo mieliśmy tylko ten test i jedno piętro było przeznaczone dla klas A, B, C i D. A jak u Was?

    OdpowiedzUsuń
  3. Maja25239, to na 100% ona. Jako jedyna ma numerowane do 400 looki, na dzień dzisiejszy (20.05.2015) ma ich 460, ma numerki w nazwie, i oświadczała że nie jest Les...reszta co ma numerki, spełnia większość warunków, ale poza tym pierwszym ;3
    Buziaczki
    ~lolme

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)