Menu

wtorek, 19 maja 2015

#2 You Look is Perfect!

Witam, z tej strony Jesy <3 Dzisiaj już (lub dopiero) drugi post z serii - You look is Perfect! Ale zanim zacznę powiem coś na wstępie. W poprzednim poście skasowała się jedna z ankiet więc musiałam dodać ją jeszcze raz, co się z tym wiąże? Po prostu odpowiedzi niektórych z was się nie liczyły (musiałam zrobić nową). Pojawiło się dużo komentarzy z pomysłami jaki styl mam dziś przedstawić.


Postanowiłam zajrzeć na serwer Nowej Zelandii oraz innych krajów. Niestety prawie zawsze wszechobecny był styl "Niemek". No więc cóż mi zostało? Dzisiaj mamy ten styl!

Zanim przejdę do twarzy i look'ów napiszę coś o tym stylu.
Więc tak, styl "Niemek" charakteryzuje się dużo ilością dodatków, kolorowymi strojami.
Każda dziewczyna która chciałaby być "Niemką" powinna posiadać takie oto rzeczy:



                                                ! Nie koniecznie w tych kolorach !

Dobrze no to kilka przykładów twarzy:


Granatowe oczy, piegowaty nos,czarne cienie, oraz charakterystyczne dla Niemek usta.


Granatowe oczy, czarne cienie, mały nos, jasnoróżowe usta.


Turkusowe oczy, piegowaty nos, jasnoróżowe usta - Idealne połączenie!


Brązowe oczy, mały nos, jasnoróżowe usta - Świetnie rozwiązanie dla ms bez vipa.


Turkusowe oczy, białe cienie, mały nos, kremowe usta.


Brązowe oczy, mały nos, czarne cienie, kremowe usta.

Jeszcze dla przypomnienia - co oznaczają dodane przeze mnie znaczki

Looki:

1. Stylizacja


 Podstawowy look, czarno białe kolory.. co tu jeszcze dodać? Moim zdaniem świetny!

Skład:



Inne wersje kolorystyczne:



2. Stylizacja


Tak jak wspominałam looki Niemek powinny mieć dużo dodatków (zwłaszcza na głowie).Wersja którą widzicie to moim zdaniem wersja "Light"

Skład:




Inne wersje kolorystyczne:



3. Stylizacja

 Można powiedzieć że to taki trochę sportowy look, trampki, czapka, kitka, hym.. nawet mi sie podoba.

Skład:



Inne wersje kolorystyczne:



To na tyle w kwestii stylu Niemek. Co o nim sądzę? Mi osobiście się podoba, sama kiedyś miałam ten wygląd (Przeszłam na ciemną stronę mocy xd ).

No i jeszcze sonda (tym razem jedna.. i chyba tak zostanie)


modna naszyjniki ręczne wykonania
Pozdrawiam
Aga
~ Jesy <3   (nie nie ma jaszcze loga..)


8 komentarzy:

  1. Może Pastel Goth? Sliczne stylizacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglad hakera! Ps swietne posty piszesz 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się trzecia i czwarta twarz. Zagłosowałam na styl hackera c: I jak zrobiłaś te ankiety?
    Pozdrawiam,
    Pauli2k
    xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana...ja stawiam na Pastel Goth ;3;3 (*^o^*)(*˘︶˘*)♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój komentarz w notce. #Fejm :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak ci pójdzie z hackerem.
    Pozdrawiam
    ~LadyNana

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)