Menu

niedziela, 17 maja 2015

#2 Wyczaj fejma TY ŻYJESZ?! Tak.

Cześć tutaj Sandra! Nie pisałam bardzo długo i mam świadomość, że to źle. Przepraszam. Wchodziłam na bloga i czytałam posty redaktorek, a ja? Nie potrafiłam się zabrać do napisania czegoś, ale teraz mam czas.

Dzisiaj druga część serii 'Wyczaj fejma'. Hm.. Sprawdzę kto wygrał ostatnio..
*zw sprawdza*
*jj*
 Okej a więc z wielkim uśmiechem mogę uznać, że jako pierwszej poprawnej odpowiedzi udzieliła..

                                                           truskawka472002
Gratuluję Ci! Poprawna odpowiedź to ShelbyGT500.
Prezent z listy życzeń już Ci kupiłam, a autograf dam za jakiś czas, bo jak wiesz jest ten limit na godzinę ;-;

Dobrze no to teraz druga część jakże tej zacnej serii.
Ta osoba jest ze swoją drugą połówką na msp bardzo długo. WOW!
O tej osobie krąży kilka plotek.
Nie ma żadnych zdjęć w zakładce 'Zdjęcia'

Powodzenia wszystkim! Oczywiście za poprawną odpowiedź dana osoba otrzymuje rzecz z l.ż i autograf. (Postaram się szybciej zrobić wyniki)

Hm..Mam prośbę. Napisalibyście mi w komentarzach o czym mam napisać posta?
Nie mam pomysłu NA NIC oprócz tej serii.
Bardzo by mi na tym zależało. Proszę!


27 komentarzy:

  1. Theyla bo jest dlugo z
    Dirkem
    Snicerslady0

    OdpowiedzUsuń
  2. Theyla albo emo_kotek? ^^
    /kornelia123lol
    ~ Marta ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. PS I jeszcze może *Cassandra*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten fejm to Theyla, jest z Dirkiem bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może Theyla? :*



    Pozdro,
    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  6. Ey, tylko mi sie wydaje że SHIN!ee? Bo mówiąc o plotkach, kiedyś było że to hackerka. Widziałam konto ze statusem 'HAHAHAHAhacked by SHIN!ee'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się zdaje, że to SHIN!ee. Z drugą półówką jest też dość długo.

      #Werqaa

      Usuń
  7. Myślę, że to Theyla!
    Nareszcie napisałaś Sanderson <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Theyla lub *Cassandra*.
    ~ iue której nie chciało zalokować.

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie to chyba julcinka12344 A i fajny post. Spoczqoo :)
    Pauli2k
    XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)