Menu

poniedziałek, 4 maja 2015

#1 Wyczaj Fejma

Heeeey tu Sandra! (Wow zaskoczenie, wiem.)
Dzisiaj przybywam do Was z nową serią! Zwie się ona :
Wyczaj Fejma
Robiłam ją już na innym blogu i bardzo przypadła innym do gustu.
Zanim zaczniemy napiszę jeszcze raz o co w niej chodzi.

A więc wybieram jakąś stronę z TOP użytkowników i robię jej screena. Następnie wybieram jakąś osobę z niej i daje Wam tu opis tej jakże osoby.
Pierwszy prawidłowy komentarz zdobywa prezent z l.ż + autograf. Dojdzie do 48h.

No to czas na opis!
Ta osoba ma w nick'u liczby. (Geniusz ja tu w sumie tylko jedna osoba nie ma liczb, ale okej)
Gra na msp od 2013 roku i ma miejsce najek całe zapełnione.
Zdobywa dużo wyświetleń na sekach.

Takie marne opisy będą zawsze, żeby było trudniej! (Zła ja hehehe)
To jak myślicie o kim ja myślę?
dreke88, jula 89, sasuke12452, ShelbyGT500, jony97, [Dominikxd10], domalala
(Jeśli źle napisałam jakiś nick, to przepraszam.)

Zaraz zacznę robić posta z lookiem i może zrobię auto publikację posta, jak znajdę jakiś ciekawy temat
Do zoba!


14 komentarzy:

  1. Myślę, że ShelbyGT500
    Na MSP: truskawka472002

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ShelbyGT500. Mój nick to : lalunia10011

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle ze to ShelbyGT500. Na msp Domcia2589

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Po pierwsze chciałam napisać, że post jest GENIALNY. Po drugie (bardzo stanowcza ja.. ) chciałam się spytać, czy można jakoś dostać się na tego bloga? Chciałabym ''zacząć'' pisać tutaj. Byłabym bardzo zadowolona. Wiem, wiem, że jest już tu bardzo dużo redaktorek. Jeśli możesz - odpisz.. jeśli masz GG, czy Skype mogłybyśmy się jakoś skontaktować. Pozdrawiam, bielowata/Martiś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczelam (Nie chce mi się sprawdzać ;3 )
    Będzie to...

    ...

    ...



    ...



    Dreke 88

    #Wera
    Nick; kangurek19

    OdpowiedzUsuń
  7. Jony97
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że sasuke12452.
    Pozdrawiam piesek412.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jula 89
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)