Menu

sobota, 25 kwietnia 2015

Znowu nie piszę! + LBA

Witajcie!
Tutaj Lyene .
Wiem, wiem... Dawno nie pisałam.
Ekh.. Przepraszam, ale to był dla mnie ciężki tydzień.
Raczej nie chcę tego wszystkiego opisywać, bo to bardziej prywatne.
Teraz postaram się pisać dla Was regularniej.
Planowałam odejść, ale chcę jeszcze spróbować popisać.
Jeszcze raz przepraszam!

Kolejną częścią posta jest Libster Blog Award. Wszyscy świetnie to znają (mam nadzieję) więc chyba nie muszę tłumaczyć.
Zostałam nominowana przez Oliwię z bloga Abieski!
Czemu by nie zrobić..?
Zaczynajmy.

1. Lubisz szkołę?
Nienawidzę!
Wiem, szkoła jest potrzebna i w ogóle...
No, ale po co...
2. Ulubiona pora roku?

Zdecydowanie lato.
Kocham jeździć nad morze, jeść lody...
Lato.

3. Lubisz swoje imię?
Tak, lubię.
Kiedyś tak nienawidziłam swojego imienia... łoch.
4. Jakie blogi czytasz?

No, to może wymienię w punktach:
  • cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com
  • dziewczyna-z-xxi-wieku.blogspot.com
  • abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com
  • tutajwszystcyjestesmyszaleni.blogspot.com
  • chill-in-heart.blogspot.com
  • emily-mccline-i-msp.blogspot.com
To taka połowa jakby, nie chce mi się więcej wymieniać.
5.Jakie masz marzenia?

Mam dużo marzeń. Więcej takich nienormalnych typu latanie xD.
6. Jakie masz plany związane z przyszłością?
Różne. (?)
7. Masz/chcesz mieć zwierzątko?
Mam zwierzątko - chomika.
8. Ulubiony kolor?
Fioletowy, niebieski.
9. O czym zazwyczaj myślisz?
Trudne pytanie jak dla mnie. 
No, myślę... o wszystkim?
10. O której chodzisz spać w czasie szkoły i w czasie tygodnia?

21.30 - 22. Różnie.
11. Ile masz najlepszych przyjaciółek?
Mam dwie najlepsze 8)
Teraz nominowani:
-dziewczyna-z-xxi-wieku.blogspot.com  - Nat :3

-abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com - Milkę
-moviepianka.blogspot.com - Moviepianka
-sspectra-msp.blogspot.com - Sspectra

To wszyscy nominowani ode mnie.
Teraz pytanka!

1. Ulubiony napój?
2. Która jest teraz u Ciebie godzina? xD
3. Masz rodzeństwo?

4. Jaki masz kolor oczu?
5. Laptop czy komputer?
6. Masz zwierzątko?
7. Ile czytasz blogów?
8. Jakie masz hobby?
9. Masz balkon w domu? xD
10. Na jakim blogu chciałabyś najbardziej pisać?
11. Wolisz lody czy gofry?


Tak, pytanka takie bezsensowne.

I co? To już koniec posta!

Czekajcie dzisiaj na kolejnego posta, bo na pewno będzie drugi!
To pa!
Pozdrawiam,

~Lyene

2 komentarze:

  1. Pisz o czymś innym, bo msp jest głupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blog jest o MSP,wiesz?

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)