Menu

środa, 29 kwietnia 2015

Zapowiedź serii!

Hejko! Od razu mówię, że ten post będzie nudny i z d*py wzięty. W tym poście chcę tylko napisać jakie będę prowadziła serie. Zrobię taki szpanerski napis i wytłumaczę B).

MSP TYGODNIA
W tej serii chodzi oto, że wybieram ArtBook, Look, Projekt z Design Studio i jakiś ciuch ze sklepu i muszę go opisać. Np. Ten look jest naprawdę ładny, ale ta dziewczyna, która go zrobiła mogła wziąć inny kolor np. bluzki. Potem piszę punktację, czyli np. 7/10, 9/10 itd. Myślę, że ta seria wam się spodoba, a ja przechodzę do następnej serii.

HOT OR NOT
Ta seria jest wam bardzo znana, więc chyba nie muszę jej wyjaśniać. :) Pod każdym postem, będę mówiła, żeby się zgłaszać do Hot Or Not.

Niestety, ale będę prowadziła tylko 2 serie, ale może później będę prowadziła jakieś inne, kto wie. Więc to z mojej strony na tyle.
Pozdrawiam,


8 komentarzy:

  1. Jestem za Hot or Not. MSP tygodnia jest u mnie na blogu,ale trochę inaczej mam to zrobione :P
    Jaki przypadek :) A może zrobisz 2 serię ? Jestem ciekawa jak wyjdą
    Pozdrawiam
    Oliwia123♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka...
    Masz kogoś do Hot or Not?
    Jeśli nie to się zgłaszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do Hor Or Not i do MSP TYGODNIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły :3 Ja się już od razu do Hot or Not zgłaszam! XD
    Nick: love4ever1
    ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do Hot or Not, mój nick w grze to W a n d e l o p a

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co wiem to " Hot Or Not " prowadzi Weronika...

    Pozdrs
    #Wera

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do MSP tygodnia.
    Nick: Kolorowaaa2
    Pozdrawiam ;')

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)