Menu

piątek, 10 kwietnia 2015

Wywiad z Kellow!

Hejcia!
Zauważywszy dostępną Kellow, od razu do niej napisałam. Ona w mgnieniu oka, zainteresowała się moją wiadomością, i natychmiast odpowiedziała! Pisząc z nią, przez chwilkę, wpadłam na genialny (moim zdaniem) pomysł. A mianowicie - wywiad. Zacznijmy.

1. Jak poradziłaś sobie, z okradzionym kontem? Podejrzewasz kogoś?
K: Hmmm, moja historia kradzieży jest dość długa. Trudno mi powiedzieć jak sobie z nią "poradziłem". W każdym razie, nikogo w tej sprawie nie podejrzewam.

Jest to dla mnie bardzo dziwne, że Kellow napisała "poradziłem". O co tu chodzi? Czemu nie poradziłam? Słysząc po nicku, użytkownik jest dziewczyną. A może na tym koncie, nadal jest hacker?

2, Od ilu grasz w MSP?
K: Gram na Moviestarplanet około 3 lata. Zaczęłam grę w 2012 roku.

Teram mamy wyrażenie Zaczęłam- rozwiało moje obawy. Kellow, prawdopodobnie po prostu się przejęzyczyła.

3. Co najbardziej lubisz tutaj robić?
K: Najbardziej, kocham robić na MSP filmy.

4. Jaki jest twój cel związany z MSP?
K: Raczej nie mam konkretnego celu związanego z grą. Chciałabym jednak dążyć do tego, aby moje filmy zyskały, jeszcze większą popularność.





































5. Co najbardziej cenisz w Moviestar?
K: W innych Moviestars, cenię przede wszystkim to co dobre, a więc m. in. sprawiedliwość i dobroć ale również, przyjacielskość.

6. Czy jeszcze ktoś oprócz Ciebie, zna hasło do twojego konta?
K: Tak, do mojego konta hasło zna również moja najlepsza przyjaciółka - Klaudia.

7. Kto jest twoim faworytem z Highscores. Może znasz kogoś osobiście? 
K: Moim "faworytem" z Highscores jest Arli. Nie znam jej co prawda osobiście, ale często rozmawiamy na Moviestarplanet.
8. Czy wierzysz w prawdziwych hackerów?
K: Tak, po tym jak okradziono moje konto zaczęłam wierzyć, że hackerzy istnieją.
9. Jaki twój film uważasz za najbardziej udany? 
Obecnie, nie mam żadnego ulubionego filmu. 
Mogę jedynie powiedzieć, że pracuję nad kolejną już 11 częścią mojej serii. 
10. Ile masz teraz przyjaciół?
Niestety, Kellow zapomniała o tym pytaniu. Pomińmy. 
11. Jak tak szybko, wbiłaś 47 lvl?
K: Cóż, pragnę powiedzieć, że było to możliwe tylko dzięki pomocy moich wspaniałych przyjacił.
12. Kto jest twoją ulubioną przyjaciółką w grze?
K: Wydaję mi się, że jedną z nich jest moja najka Sainty.

13. Jak to jest być popularną?
K: Jest cudownie! Myślę, że uczy to ludzi uprzejmości i wzajemnego szacunku.

To było już ostatnie pytanie. Ja osobiście uważam Kellow, za mega sympatyczną osóbkę.

Alice917
PS: Jeśli to czytacie, to jestem właśnie u koleżanki. Post jest opublikowany przez auto publikację, Ponieważ jestem u Julki.


10 komentarzy:

  1. No tak... jest sympatyczna :)
    Fajna osobowościowa osoba *-*

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy wyniki konkursu na logo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!Lubie waszego bloga ale również prowadze swój (zaczynamxD). Jak będziecie mogły to wejdźcie ;3 http://moviestarplanettoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Ala naprawdę jest mega miła . Jest moja przyjaciółka to ja jestem w jej ♥ kochana moja ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nata, gdzie Ty jeszcze nie weszłaś? XD ♥Kochana moja♥
      ~Kellow :3

      Usuń
  5. Fajny wywiad!
    A w ogóle mogłabyś zacząć jakąś nowa serię?
    I jeszcze jedno: blog Twój i Nat jest jednym z najlepszych, zaraz po blogu Abi! (czyli Abieski dla nieogarniętych) Mówię szczerze, ale byłby jeszcze lepszy, gdybyś dodała nowe serie!
    Z pozdrowieniami
    Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  6. NOWĄ SERIĄ MOŻE BYĆ:
    "Fejm VS Fejm"
    Byś oceniała dwóch fejmów, ale nie tych z TOP. Tylko takich z filmów, forum i innych takich... :)

    ~1szymon102

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały wywiad.Super pytania takie ciekawe,inne do tego pokazujące jaka z KELLOW miła osoba.Taka sympatyczna:) . Bardzo, lubię wasz blog i naprawdę ciesze się że na niego trafiłam.Naprawdę , było to około 2tygodnie temu.Od tego czasu co dziennie wchodzę z nadzieją że coś nowego będzie :) Wogóle to genialny pomysł z tymi zdjęciami KELLOW po między pytaniami.Tak,trochę niczym w gazetach gdzie redaktor i pisaż są uczeni i wiedzą co robią .Przepraszam, za błędy ale nie piszę na klawiaturze.:)) PaPa :))

    ~AlicaV1a

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)