Menu

niedziela, 26 kwietnia 2015

WYNIKI KONKURSU NA REDAKTORKĘ

Cześć!
Przepraszam, że nie podałam wyników wczoraj, ale nie wchodziłam na laptopa. Uzbierało się aż 64 komentarze, więc było mi bardzo trudno wybrać. Naprawdę wszystkie zgłoszenia brałam pod uwagę, przeglądałam i wszystko doceniam, ale zdecydowałam się wybrać az 6 osób żeby było łatwiej i żeby mieli też czas dla siebie. Przede wszystkim też dlatego, żebyście mieli co czytać.
Proszę te osoby, które wybrałam o napisanie e-maila w komentarzu, a jeszcze dziś lub jutro dodam je na bloga. Wiem, że niektóre z Was już podawały e-mail w zgłoszeniu, ale chciałabym mieć wszystkie razem żeby mi się nic nie pomieszało.
Oto osoby, które wybrałam:







Wybrałam użytkowniczkę "Damerys", ponieważ ma 14 lat i jest może troszeczkę bardziej doświadczona i dojrzała, a na dodatek ma taką samą historię jak ja.
Ja również chodziłam rok wcześniej do szkoły, ale w Anglii i jestem w 2 gimnazjum mając 13 lat.
Ogólnie wybrałam te osoby, bo myślę, że najbardziej by się nadawały i napisały bardzo ciekawe zgłoszenia.
I pamiętajcie, żeby na jutro napisać tego maila, bo to pilne.

To chyba na tyle!
Wygląd bloga też zmienię, nie martwcie się.

Dziękuję wszystkim za zgłoszenia!

Pozdrawiam
~Nat

23 komentarze:

  1. Jezuu .. dostałam się xd
    Dzięki ;3
    e - mail : JesyMSP@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo! Gratuluję wszystkim sześciu! Myślę, że dobrze będzie wam sie tu pisało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, ale narazie nie będę czytała bp jest mi bardzo smutno. Starałam się, rozumiem Ciebie Nat. Nie moja wina że jestem wściekła, a nie chcę tu wyzywać. Może dojdę do siebie i będę czytać, ale raczej nie. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno byłaś świetna! No ale Nat, wyłoniła najlepszych. Przykro mi, że się nie dostałaś. Próbuj dalej! Kiedyś musi się udać. Przykro mi ....

      Usuń
  4. Tu lolme
    O rany dostałam się MOJE MARZENIE!!!
    Reszcie dziewczyn też gratuluję...;3
    I gratuluję też wszystkim co starali się o miejsce redaktora/redaktorki...
    Mój e-mail to:
    cristaline.one@op.pl
    Ale podam też gmaila
    aasiaa.golabek@gmail.pl
    Papatki

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Nie wierze! gabrysiunia123@op.pl, dziękuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAAAAAAAA! DOSTAŁAM SIĘ! DZIĘKUJE! KOCHAM XDDDD
    Gmail: indocrineindo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze <3. Nigdy już nie zgłoszę się nigdzie na redaktorkę, bo i tak nikt mnie nie przymnie... <3 Alone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz, możesz pisać na moim blogu: czekoladowemspizuzia-fruzia.blogspot.com
      Napisz na MSP: lilalila2005
      Lub na e-mail: zwysocka95@gmail.com
      Jak ktoś chce, to piszcie!
      ~Zuzia
      PS Gratuluję dziewczynom, które wygrały.

      Usuń
    2. Ale pisalas (nie wiem, moze jeszcze piszesz) na abiesce..

      ~#Nisia

      Usuń
    3. ALEKSO NOO TWOJE POSTY SĄ GENIALNE WEDŁUG MNIE :C
      KOCHAM TWOJE POSTY #ALX FOREVER

      ~TUŃCZYK

      Usuń
  8. Dobrze zrobiłaś wybierając Sandrę <3
    Jest super osobą !

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu jeszcze raz lolme
    Pomyliłam się w gmailu, prawidłowy to
    aasiaa.golabek@gmail.com
    Narka ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Ja znam dobry sposób nam:
    1. Star Coins
    2. Diamonds
    3. Fame
    4. VIPa

    Sprawdzony i darmowy sposób który jest tutaj:
    ---> freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie przypadła mi do gustu Asia (ostatni i najdłuższy opis). Nie pasuje według mnie do tego bloga. Cóż, to Twoja decyzja.
    Komentarzy było dużo, aczkolwiek większość, to spam jednej osoby.
    Życzę powodzenia nowym redaktorką!
    Pozdrawiam, Anielline!

    OdpowiedzUsuń
  12. Komentarz dla statystyk.
    Mee, Wikisz się nie dostała. :C

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranym!
    Na pewno będzie wam się świetnie pisało!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wierze! Dostałam się! Strasznie dziękuje. Nie spodziewałam się. Mój e-mail to oliwia.zawadzka@onet.eu gmail : mspoliwia051@gmail.com (podałam na wszelki wypadek)
    Pozdrawiam
    oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostałam się. ♥ Dziękuję Ci.
    Wowow, ale dobre zgłoszenia napisaliście ;o
    Tu email ; Sandra12772@wp.pl
    ~ Sandra
    ~ Wariatkaaa=)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ehh, wiedziałam, że nie mam szans. Ale cóż, twoja decyzja. Gratuluję wygranym!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranym!






    #iksdededededededeeeee #wykrzyknik #wykrzyknik #lel










    Jeśli palnę jakieś głupstwo, to nie przejmować się, chyba coś mi odbija.










    Ej ale ja to tak na spokojnie mówię? xD












    #pytajnik



    #lel







    #pocotyleenterówpaulinaogarnijsie





    #ogaaar





    #okej
    Nie wiem po co entery ale cóż... xD

    OdpowiedzUsuń
  18. IzQaaax3, nie dostała się, serio? Bo ma 15 lat? ;-;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)