Menu

wtorek, 28 kwietnia 2015

Witam! tutaj nowa redaktorka.

Cześć, zanim zacznę się rozpisywać jaka jestem chcę podziękować Nat za szansę. Pisanie tutaj to dla mnie zaszczyt. Nie sądziłam że się dostane, nie mniej ciesze się że zostałam wybrana. No to może już przejdę do napisania czegoś o mnie.
Więc tak, jestem Angelika (tak wiem dziwne imię :/ ) mam 13 lat. Chodzę do 6 klasy (2002 rocznik).
Uwielbiam blogować pisałam już na kilku blogach. Interesuje się malarstwem, często rysuje. W wolnym czasie uprawiam sporty takie jak: wspinaczka i kolarstwo. Moim ulubionym zespołem jest 30 Seconds to Mars. Drugie miejsce zajmuje Bruno Mars. Jak chyba każdy gram w różne gry, jedną z nich jest oczywiście MovieStarPlanet. Na YouTube oglądam Banshee i ReZiego.
Coś o moim wyglądzie, mam zielone oczy, blond włosy, jestem wysoka.
Myślę że po przeczytaniu tego już dużo o mnie wiecie, przejdźmy do MSP.
Mój nick to Jesy <3 gram od 2013 roku, grałam kiedy jeszcze była inna klinika piękna, animacje, i oczywiście tło. Sądzę że dużo wiem o tej grze. Możecie mnie kojarzyć ze zdjęć moich rysunków, które były w TOP.

To chyba na tyle, mam nadzieje że mnie polubicie. Wiem że o msp napisałam mało, ale sądzę że w miarę pisania postów poznacie mnie trochę bardziej.

Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3


(Moje pierwsze nie udane logo, na tym blogu xd )

2 komentarze:

  1. Masz ładne imię i meeeeega logo ;oo
    Na pewno Twoje posty będą ciekawe
    ~ Sandra

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem taka podobna do Ciebie... tylko uprawiamy inne sporty ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)