Menu

wtorek, 21 kwietnia 2015

Unikaty! #AIW

Hejcia!
Zapomniałam o moim znaczniku. Eh. A na początek, zapraszam Was serdecznie na mojego bloga, pojawiły się tam już dwie sesje zdjęciowe ---> http://chill-in-heart.blogspot.com/
Dlaczego ZNOWU mnie nie było?
- Dzień po tym, jak napisałam posta przegrzał mi się laptop. Mama, zaniosła go do serwisu i wyczyścili cały dysk. Trochę coś porobili. Utraciłam wszystko! Dopiero dzisiaj zainstalowałam program do screenów, internet i tym podobne. Bardzo was przepraszam. Ale to nie moja wina. Nie miałam was nawet jak zawiadomić. Jestem beznadziejna- wiem. Boże, nie mam już siły. Ale zajmijmy się czymś przyjemniejszym :( Jeszcze raz Was przepraszam kochani!
A więc, dzisiaj zajmiemy się unikatami. Przedstawię Wam niektóre, pokażę jak je zdobyć.

Na początek;
Co to są unikaty?
-Unikaty, to już z pewnością znane Wam bardzo dobrze, rzeczy usunięte ze sklepu. Są ładne, stare i popularne! Jednak mała ilość, naszej "społeczności" je posiada. Wywnioskowując, na procentach jest to 47% Moviestars. Są to przede wszystkim animacje, ubrania, tła oraz przedmioty. Ale my, zajmiemy się ubraniami.

Jak wyglądają unikaty?
-Możecie je zobaczyć między innymi u mnie w szafie. Ale bardzo, ale to bardzo dużo mają unikatów konta z 2011 roku. Na koncie mojej siostry (nie gra już w to, ma 17 lat) Charice, był wąż na nogę, mieniące się spodnie. Ale w 2012, gdy weszłam na to konto, głupia to przetworzyłam. Ach. Byłam wtedy tak głupia. Ale teraz wam przedstawię parę unikatów;



Są ładne. Natomiast nie wykończone. Mają słabą grafikę, ale dzięki niej unikaty są takie wyjątkowe. Można z nich zrobić bardzo dużo looków!

Jak zdobyć unikaty?
1) Próbuj się wymieniać ze znajomymi, oferuj im różne propozycje.














2) Popytaj znajomych, czy nie mają jakiś niepotrzebnych kont na MSP. Może są tam unikaty, a oni nie są tego świadomi?
3) Proś o nie
4) Popytaj się co ktoś by chciał za jakiś unikat
5) Czekaj na tydzień unikatów! 
Nie mam pojęcia kiedy będzie następny. Ale ja już taki przeszłam! Powróciło unikatów bardzo dużo, jednak tylko na tydzień. 

Uwaga!
Nie pisz do MS kilka razy dziennie! Nie męcz ich unikatami. To nie jest miłe. Lepiej zapytać tylko raz, nie narzucając się :)

Imitacje unikatów, czyli ubrania podobne do tych starszych, możecie znaleźć na stronach 400-534. Są baaardzo stare. Ale jak tam dojść szybciej, nie przebijając się przez te strony?
1. Wejdź w zakładkę "Motywy"
2. Następnie klikaj podwójną strzałkę (>>) aby dostać się do 19 (ostatniego) motywu.
3. Wejdź
4. Następnie przejrzyj parę stron pojedyńczął strzałką (>) lub strzałką która przenosi nas o dziesięć stron w przód (>>)
5. Daj się ponieść tropowi (niby) unikatów.



Dlaczego warto mieć w swojej szafie unikaty?
1. Moviestar oferują bardzo dużo, za oddanie unikata
2. Każdy Wam "zazdrości"

Myślę, że niektórzy z Was mają unikaty. Ja już kończę tego posta. Trzymajcie się kochani!
PS: Czy ktoś z Was kochani, wie może jak dodać stronę typu "kontakt" tam obok strony głównej? Jeśli tak, to bardzo proszę o wyjaśnienie i przysłanie mi wiadomości na e- mail lub w komentarzu. Proszę!
Email: Alice917naMSP@gmail.com


9 komentarzy:

  1. Ile bledow... Az w oczy razi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *błędów *aż :* Kochaniutka, Ty również orłem z polskiego nie jesteś <3

      Usuń
    2. Nie popieram anonimka, ale te jego błędy mogą być poprostu wynikiem braku możliwości pisania polskich znaków. To nie ma nic związanego z ortografią.

      Usuń
  2. Post jest świetny!
    Całkiem oryginalny, bezbłędny ♥
    Oby takich więcej...!
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  3. taki kozak jesteś, a nawet się nie ujawnisz, co, boisz się? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to było z mojego arta ?!
    ~sylwiabar1

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam cię...ale trochę mają racje te błędy są bardzo zauważalne. Szczególnie z pisowniom "nie". Musisz Nad tym popracować. Bardzo lubię twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, pisałam już jakiś czas temu do moderatorów co w sprawie unikatów. Odpisali mi coś w tym stylu: Nie będziemy na razie przywracać unikatów, gdyby unikaty wróciły GRA STAŁA BY SIĘ NUDNA... Co do tego że gra stała by się nudna, no.. Nie powiedziała bym ;// Trudno, unikaty szybko nie powrócą, ale to nawet dobrze, gdyby wróciły nawet na chociażby 1 dzień, tydzień, każdy mógłby je kupić i wtedy to nie nazywało by się już unikat tylko zwykły przedmiot, nie były by już takie cenne jak kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakby co to wymieniam się uni. Moja nazwa to diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)