Menu

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

The Florence+ Konkurs+ Znacznik + Wyjaśnienie paru spraw+ Serie

Hej kochani!
Dzisiaj, jak zawsze z rana, przeglądałam dobie bloga. Natrafiłam na boga Abieski, i post na konkurs na redaktora. Nie zgadniecie kogo tam zobaczyłam! The florence! Dostała się! O boże, super! Gratuluję. Nie ukrywam, że również chciałabym tam pisać, ale oczywiście kocham ten blog, a potem już w ogóle nie miałabym czasu na pisanie tutaj. Więc droga Weroniko! Życzę Ci, abyś oczywiście przeszła dalej. Myślę, że jeśli pomożemy dostać się do finału, to tam zostanie. Boję się, że nie będzie miała czasu pisać tutaj, ale mam nadzieję, że nas nie opuści. W każdym bądź razie, The Florence, cieszę się twoim szczęściem, i trzymam za Ciebie kciuki. Oczywiście, mój głos poleci prawdopodobnie na Ciebe. To już koniec, co mam do powiedzenia Weronice. (piękne imię)
Jak wiecie, został zorganizowany konkurs. Jeśli nic o nim nie wiecie to zapraszam tutaj ale dopiero po przeczytaniu, poniższych informacji.
1. Konkurs zostaje odłożony do soboty 11.04.2015 roku.
Dzisiaj, robię "porządki" w znajomych. Dlatego gdzieś tak za godzinę, będę miała trochę miejsca i będziecie mogli mnie zapraszać. 
2. W konkursie, można zrobić tylko jedno logo!
3. Prace, będą przyjmowane do godziny 15.00 więc tylko w tedy (sobotę) możecie mi je przysyłać.
4. Wskazówki do trafienie w mój gust
a) cytat
b) jakieś angielskie słowo
c) estetyczność
5. Kwota nagrody, podniosła się do 1200 star coins
6. Konkurs, z poradami na ten desing, zostaje usunięty.
Dostałam 5 lóg. Wszystkie, są wyjątkowe. I  mam na razie kilka faworytek. 
Następną sprawą jest mój znacznik. Chodzi o to, że w tytule, moje posta pojawi się znacznik. Abyście wiedzieli kto pisze. Więc moim znacznikiem będzie -AIW. Czyli skrót mojego pseudonimu. Żebyście się nie zaskoczyli, co robią w tytule te dziwne literki.
Kolejnym tematem, jest wyjaśnienie paru spraw. Dla tych nie kumatych, jestem Alice917. W ciągu mojego pobytu tutaj, dostałam parę wiadomości. O treści: Przyjmiesz mnie do bloga? będę dobrze pisała, super zrobiłaś wygląd bloga. Nawet jeden użytkownik, pomylił AmyeBrook, że piszę na nim Nat. A więc tak, ja jestem Alice917. Ten wspaniały blog, stworzyła Nat. To wszystko jej zasługa. Ja jestem tylko redaktorką, i nikogo nie przyjmuję, do tworzenia bloga, bo nie mam takich możliwości. Mam nadzieję, że będzie takich wiadomości coraz mniej. 
I raczej, ostatnią sprawą są serie. A więc, wymyśliłam ich dwie. Jednak, mogę prowadzić tylko jedną. Wiec to wy wybierzecie którą mam prowadzić.
Open- Seria bardziej otwarta. Będę wam opowiadać, zgłębiać w różne sprawy. Takie jak podcinanie sobie żył, samobójstwa, anoreksje, bulimie itp. Co myślicie? W komentarzach, również byście wyrażali swoją opinię. Screen komentarza, który udzielił takiego najsensowniejszego głosu, został by nagrodzony. Taka seria, bardziej otwarta.
Elite- Opisywałabym wam, profile, osób z dużymi lvl'ami. Np: Alakingę. Chyba rozumiecie?
Dla ułatwienia wam głosowania, teraz przeprowadzę obie serie.
Parę przejechań, żyletką, a twoje problemy znikną w mgnieniu oka.
Poruszymy mój ulubiony temat. Cięcie się. Dużo ludzi sądzi, ze gdy przetnie swoje żyły żyletką, to umrą i wszystko będzie dobrze. Jeśli chcą się pociąć, to może to być nie wiadomo jaka przyczyna. 
problemy w szkole, orientacja, przemoc w rodzinie, brak wsparcia
Mnie od dziecka uczono, że należy radzić sobie samemu. Moje problemy, nie skończą się na żylecie. Tylko na śmierci, której każdy kto zrobił takie głupstwo, na pewno żałuję. Nie raz oglądałam film, w którym dziecko, podcięło sobie żyły, bo rodzice go bili. Potem wyszło tak, że i rodzice się zabili. To nie jest powód, żeby ze sobą kończyć. Zawsze, można wystąpić o umożenie praw rodzicielskich. Macie przecież babcię, ciotkę, pełnoletnie rodzeństwo. No. A co myślę o takich ludziach?
Samolubi- nie rozumieją, że przez skończenie ich życia, ktoś z żalu, również może się zabić.
Tchórz- Żyletkomaniacy, to poprostu tchórze. Nic bardziej trafnego. Tchórzostwo, polega na poddawaniu się. A oni to robią. Zawsze trzeba walczyć o swoje (szkoda, że ja nie umiem). 
Napewno, większość z was, miała myśli samobójcze. Ale po co to? Nigdy się nie poddawajcie. Cięcie się, nie załatwi waszych problemów. 
Od razu lepiej. Kiedyś usłyszałam takie hasło, które utkwiło mi na bardzo długo w głowie:
Skóra to nie papier,
nie tnij jej, 
życie to nie film,
nie kończ go.
Najczystsza prawda. Przemyślcie to. Te żyły, krew, samobójstwa. Zdaża to się ciągle. Nawet jakieś za przeproszeniem "idiotki" podcinają sobie żyły, bo Zayn Malik, odszedł z One Direction.
Elite
Dzisiaj, zajmiemy się Arli, oto jej profil:
Arli, ma 61 lvl. Aktualnie, pod względem lvl'a jest czwarta w rankingu. Ponoć, naprawdę jet bardzo miła. Moja koleżanka, pisała z nią. Coś o tym, że mówili, że jest chłopcem. Ona nie zareagowała. Jest judge i celeb. 

Po biografii, możemy wywnioskować, że ma na imię Julia, nie lubi psów. Kocha koty, słucha rocka, Gra na msp  ok. dwa lata. Ma zielone oczy, jest miła i pomocna. Jest fanką Lany Del Rey. 

Dużo, naprawdę dużo osób, reklamuje się w jej Księdze Gości. Trochę chamsko.

Nasza gwiazda, kręci głównie dramaty, Które moim zdaniem, są wspaniałe. Polecam film, dziecko ze śmietnika.

Tworzy różne looki, które mają piękne nazwy. Niestety, rzadko je robi. Raz jest kolorowa, raz czarno biała.

Jej najkami są: UkradnijDlaMnieNiebo, natusiaplonka, Kellow. Ja, osobiście lubię Kellow. Pisałam z nią, i brakowało mi jej. Do czasu gdy:

Tak, Kellow wróciła do gry. Znowu jest z nami. Wracając do Arli. Jest od lipca 2012 roku. Ma bardzo dużo wyświetleń na profilu.
Podsumowując, jest przemiła, przecudowna i ma świetny gust. Dziękuje.
Gratuluję, tym co dotrwali do końca. Ja przypominam o głosowaniu na serię, i o konkursie. Nie zapomnijcie wpaść na mojego drugiego bloga, i zostawić tutaj komentarza!
(nie chce mi się szukać loga)
Alicja !
PS: Mogę przyjąć 40 znajomych na koncie Alice917
PS2: Robi ktoś desingi na bloga?










24 komentarze:

  1. Jeju! Dziękuje ci! Jesteś kochana! Świetny post ale nie wiem która serie wybrać. Obydwie są wspaniałe ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pieknie wygladasz ^^ lepsza seria jest chyba, ta druga z profilami roznych osob :-) pozdrawiam i przepraszam za bledy ale pisze z tel.


    ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Alice, dziękuje ci. Kiedyś chciałam się naprawde pociąć, zabić. Ale ty dałaś mi do zrozumienia to, że mam tego pod żadnym pozorem nie robić. Gdyby nie ten post, pewnie już dawno miałąbym czerwone ręce. Dziękuje ci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie warto kochana ;3 :* Ja też, chciałam się ciąć. Życie ma się tylko jedno :*

      Usuń
  4. Serie o gwiazdach na MSP! Bo przecież to jest blog o MSP!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Mam wrażenie, że chyba trochę ściąnęłaś z bloga Emily McCline. Tam dziś wcześniej pojawił się post o Arli. Mogłabyś zrobić chociaż o kimś innym.
    Nara.
    ^Kama
    (nie mam konta Google)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W trakcie, gdy post się pojawił, ja tworzyłam swojego. Chciałam wziąść kogoś z pierwszej strony, ALAKINGA nie, ANIA- widziałam o niej post. Pasło na Arli. Sama się zdziwiłam, że redaktorka od Emily też napisała. Do tego, gdy robiłam screeny, moja koleżanka, oświadczyła, że chce zrobić o niej post :D

      Usuń
  6. PS Z tym że nie mam konta chodziło o to, że nie mam swojego konta. Piszę z konta sis.
    ^Kama

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogłaszam, że stałaś się moją ulubioną redaktorką na tym blogu. Kocham Cię! Mogłabym zaprosić Cię na dwóch kontach: Selenaxs5 i Lookinila? Jesteś wspaniała! ❤❤❤

    ~Selenaxs5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, Ci bardzo! <3 Jesteś kochana! <3 Oczywiście, że możesz ;)

      Usuń
    2. Nie dziękuj. :* Po prostu - pokochałam Cię i Twoje posty. :) Masz w sobie to coś, co inne redaktorki nie mają (bez urazy ;-;). Szkoda, że nie dostałaś się do bloga Abieski, gdy nominowano Cię do II etapu. :c Trzeba próbować! Następnym razem zagłosuję na Ciebie (jak się dostaniesz dalej xD)!

      Trzymaj się. ^3^
      ~Selenaxs5

      Usuń
  8. Miałam się właśnie pociąć ale coś mnie ciągnęło do poczytania bloga. Zobaczyłam post od Ciebie więc pomyślałam że przeczytam :) Tak właśnie dzięki Tobie nie mam krwi na rękach! Ten post...jest cudny! Zrobiłabym głupią rzecz ale nie. Niewarto. Dziękuję Ci.
    A co do serii to ja wolę tą pierwszą. Kto wie, może uratujesz kogoś tak samo jak mnie? :*
    Ambrige

    OdpowiedzUsuń
  9. Twierdzę tak samo, jak dziewczyny powyżej, więc nie mam co pisać ;))))
    Serio, znam takie idiotki, które się tną i beczą za Zayn'em....
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post! Też mam na imię Weronika! 😍 (Tak jak TheFlorence, jak źle napisałam to sorkaa!)
    Mi osobiście bradziej podoba się ta pierwsza seria o cięciu się itp. Mam takie same zdanie jak ty o cięciu. Po co robić sobie blizny? To Nic Nie zmieni :c. Nie którzy uważają, że po to tym jest im lepiej, ale nie wydaje mi się. :'))

    Pozdrawiam
    Kangurek19
    #Werczi ✌✌

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam za siostrę Alicjo (kamę). Ona jest em... Nie wiem jak to ująć. Naturalnie wredna i chamska. Post bardzo fajny!
    - Anielline

    OdpowiedzUsuń
  12. A wiesz co? W ciągu godziny od odejścia Zayna z zespołu 128 nastolatek się zabiło, a tysiące innych podcięło sobie żyły.

    -- lovcia5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I teraz Zayn siedzi sobie z dumą i ma w dupie te wszystkie nastolatki... szkoda życia dla takiego idioty... zawsze nienawidziłam 1D... -,-

      Usuń
  13. Ja osobiście wolę tą pierwszą serię :) Potrafisz pisać świetne posty nie tylko o msp :D
    ~ WDanni

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wolałabym serię ,,Open,, i miałabym nadzieję, że jeśli zrobisz tą serię, to zamieścisz tam porady np. Gdy ktoś ma anoreksję, to jak można mu pomóc. Bo kto wie, może spotkałabym takiego kogoś. Albo ktoś, kto ma jakiś problem z tych, które wymieniłaś w poście mógłby wtedy zobaczyć ten post i jakoś sobie uświadomić, że to co robi nie ma sensu, chociaż wiem, że gdy człowiek się np. tnie, to skończenie z tym nie jest tak proste, jak może się komuś wydawać. Więc chciałabym takie posty na blogu.
    Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobieto! Podcinanie sobie żył?!?!?! Pomyśl trochę, PRZECIEŻ TU WCHODZĄ MAŁE DZIECI!!! A jeśli to przeczytają?! I te drastyczne zdjecia! Drugie jest okropne! Usuń chociaż to zdjęcie, błagam Cię! Jakieś dziecko się wystraszy!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uważam, że z żyłami masz świętą rację. Wiele razy spotkałam się [nawet na MSP ] z ztatusami typu: ''Zyletka, tak pociełam się bo nikt nie rozumie i nie pomaga mi w lvl'' Aż mi się wtedy chcę płakać nad głupotą tych ludzi!
    Nie zgadzam się z powyższym komentarzem ''dzieci się wystraszą'' Uważam, że powinny się zapoznać z tym tematem ! Dzięki temu może4 w przeszłośći tego nie zrobią!

    Z poważanie, SWEETyolo04

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uważam, że z żyłami masz świętą rację. Wiele razy spotkałam się [nawet na MSP ] z ztatusami typu: ''Zyletka, tak pociełam się bo nikt nie rozumie i nie pomaga mi w lvl'' Aż mi się wtedy chcę płakać nad głupotą tych ludzi!
    Nie zgadzam się z powyższym komentarzem ''dzieci się wystraszą'' Uważam, że powinny się zapoznać z tym tematem ! Dzięki temu może4 w przeszłośći tego nie zrobią!

    Z poważanie, SWEETyolo04

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)