Menu

piątek, 24 kwietnia 2015

Sports Deluxe #AIW

Hejcia!

Na początku, chciałabym wyjaśnić wczorajszy brak posta. Otóż owszem, przygotowałam go. Był on w tematyce faktów o mnie. Kliknęłam "zapisz", następnie, kiedy wyszłam z bloggera, kliknęłam "Edytuj" a zamiast tego usunęłam posta. Naturalnie, wiem jestem głąbem. No ale z powodu zbliżającego się weekend'u postanowiłam zrobić pełny post. Więc, dzisiaj zajmiemy się dość specyficznym, aczkolwiek ciekawym konkursem, który przybył do nas w ten czwartek. Nosi nazwę Sports Deluxe. Przygotowałam dla was cztery stylizacje. Dwie ze statusem VIP oraz dwie bez tego statusu. Zaczynajmy!


Ładny. Oczywiście bez statusu VIP. Ma przestępna cenę dwa tysiące star coins. Myślę, że na ten look jest to warte. Stylizacja składa się z czterech elementów. 
-Włosów
-bluzki
-spódniczki
-butów
Myślę, że nie będę wyrażała opinii na jego temat. Ponieważ, to Wam ma się podobać. Nie będę pisała tu jakiś wymyślnych słów, powiem tylko, że przechodzimy dalej. Ale za nim to zrobimy, to pokażę Wam paletę kolorów oraz kolejną wersję kolory styczną.
czerwona rameczka- pasek na bluzce, siatka na spódnicy oraz sznurówki na butach. 
zielona rameczka-napis na bluzce, podeszwa na butach.
czarna rameczka- bluzka, spódniczka oraz buty.
szara rameczka- włosy

II wersja kolory styczna
Paleta:

niebieska rameczka- pasek na bluzce, siatka w spódniczce, podeszwa w butach
fioletowa ramka- sznurówki
czarna ramka- bluzka, spódniczka, buty
biała rameczka- włosy

Ooo. Cudo. Ale niestety, status VIP. Ma cenę dość wysoką, wynoszącą 2825 star coins. Stylizacja składa się z trzech elementów:
-włosów
-kompletu
-butów
 Paleta:
czarna rameczka- bluzka, spodenki, paseczki w skarpetach, język butów.
kremowa rameczka- bluzka, skarpetki, podeszwa
niebieska rameczka- włosy
czerwona rameczka- pasemka na włosach
II wersja kolory styczna
Paleta:

różowa rameczka- włosy
czarna rameczka- bluzka, spodenki, skarpetki, buty
fioletowa rameczka- pasemka na włosach, bluzka, spodnie, paseczki w skarpetkach, buty
Mój ukochany look. Niestety, po raz kolejny status VIP. Stylizacja jest bardzo tania bo wynosi tylko 1275 star coins oraz 14 diamonds. W look wchodzą:
-włosy
-bluzka
-spodenki
-buty
 Paleta:
biała rameczka- czapka, kurtka, spodenki, buty
szara rameczka- poddasze czapki, cropp- top, skarpetki, podeszwa w butach
czerwona rameczka- włosy (góra)
niebieska rameczka- włosy (dół, końcówki)

Najbardziej nie udany. Porażka. Look wynosi 2675 star coins. Nie posiada statusu VIP. Składa się z następujących elementów:
- włosy
-czapka
-bluzka
-spodenki
-buty
Paleta:
żółta rameczka- czapka, stanik, bluzka, podeszwy w butach oraz sznurówki
czerwona rameczka- daszek w czapce, siatka w bluzce, spodenki, buty
biała ramka- włosy

To by było na tyle, z przygotowanych przeze mnie look'ów. 
Mam nadzieję, że wam się spodobało! Zapraszam na mojego bloga- http://chill-in-heart.blogspot.com/ aska: http://ask.fm/Alicjasejestemitetego facebooka: https://www.facebook.com/alicja.borychowska.1
(to logo, hipnetajzing <3 p="">









6 komentarzy:

  1. Super looki kochana ;** ! Podobają mi się 2,3 i 5 <3 Nie mam postępu do komputera bardzo chciałam by zobaczyć wszystkie ubrania z konku =( Ktoś by napisał posta o tym nowym konkursie na msp ? Na żadnym blogu nie mg znaleść posta o tym ;( ~ Mów mi szalona ( na msp )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba już widziałam na blogu innym wpis o konku ;)

      Usuń
  2. Ten konkurs przypomina mi tą piosenkę Floridy... Yyyy... Jak się nazywała??? Nie pamiętam... Ale taka ostatnia co była... Teledysk właśnie był jak te animki i ciuchy!
    vajletaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o GDFR ? ;) Pamiętam bo u mnie dziewczyny mają na punkcie tej piosenki obsesje i w tym teledysku są właśnie m/w tak ubrani =D ~ Mów mi szalona

      Usuń
  3. Odpiszesz na msp?To pytanie jest dla mnie bardzo ważne!!
    Maja997733

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)