Menu

środa, 1 kwietnia 2015

Przykro mi... Ale to koniec.

Hej :(
Tu, Alice917. Przez jakiś czas pewnie wielu  z was zauważyło, że ciężko mi dążyć z tym blogiem. Co prawda jestem tu zaledwie dwa miesiące... W każdym razie, chciałam to ciągnąć do końca miesiąca. To zleciało tak szybko. Więc, no to już koniec mojej przygody z blogowaniem. Mam własne życie. Jeśli was zraniłam to przepraszam. Ale mam za dużo na głowie. Blogi się walą, redaktorki odchodzą... Na mnie przyszła pora. Od początku, miałam bardzo dużo hejterów, twierdziłam, że to mnie nie obchodzi, ale... kłamałam. No to... Przyczyną mojego odejścia są hejterzy i brak czasu. Przykro mi. Mi też jest ciężko. Było mi tu wspaniale. Dziękuje nat, że mnie przyjęła. Dziękuje za te wszystkie komentarze! Za pare osób wspierających. Dziękuje. Kocham was i nigdy o was nie zapomnę. Te dwa miesiące zleciały jak tydzień. Jest mi ciężko, ale to ostateczna decyzja. Jeszcze raz przepraszam. Chciałam podziękować jeszcze redaktorkom, które również mnie wspierały. Chodzi mi o  Nat, Lyene, The Florence. Dziękuje. Jesteście wspaniali, oby blog dalej się rozwijał.


Serii, już nie będzie. Przykro mi. Sama nie mogę w to uwierzyć. Mam nadzieję, że zapamiętacie mnie jako miłą i ciepłą osobę. Ale tak szczerze? To i tak, niektórych z was nie obchodzi moje "nudne życie realne" Ale co tam. Na każdego przyjdzie czas. Chyba mi ciężko. Ciężko mi się z wami żegnać. Nie jestem dobra w pożegnaniach, rozczulam się. Ufff, chcę mieć to za sobą. Przepraszam, przepraszam i dziękuje, za te wspaniałe dwa miesiące. Jesteście cudowni. Ale zrozumcie nie mogę tak dalej, dalej, dalej. Trzeba to skończyć. To już jest koniec, nie ma już nic. Jest to bardzo trudna sytuacja dla mnie. Żegnajcie? Pa? Do zobaczenia? Raczej nie.  Hmmm. Aby to jakoś upamiętnić... Logo po raz ostatni. Kocham was! Jesteście wspaniali. Żegnajcie :cc  I pamiętajcie, ta chwila musiała nastąpić :(
Przepraszam.
Przepraszam. 
Przepraszam. 
Przepraszam. 
Przepraszam. 
Przepraszam. 
Przepraszam. 
Przepraszam. 
Przepraszam. 
Przepraszam. 













































































































































































































































































Ej, ej kochani!  Zapomnieliście? Dzisiaj jest 1 kwietnia, mój najukochańszy dzień w roku!  
Prima Aprilis!
Nigdzie nie odchodzę!!! Myślę, że udał mi się ten żart!!!! W każdym razie - nie odchodzę. Post był zrobiony dla żartu.
Trooling <3 


35 komentarzy:

  1. Ty debilu!!! Nabrałam się xddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahahaha! Żart ci się udał xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało. Ci się! :P ,

    OdpowiedzUsuń
  4. O jezu! Aż się poryczałam jak to przeczytałam, zjeżdżam na dół i BOOM! Tak, Alice, udał Ci się ten żart, naprawdę Ci się udał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu <3 Kocham Cię :* Pierwsze słyszę, żeby ktoś płakał z mojego powodu ^^
      #Szczęście

      Usuń
  5. Po tej długiej przerwie na końcu wiedziałam, że to trolling ty gupi łizardzie. XDD
    Jakbyś odeszła, blog, zawaliłby się. Jesteź najlepszooo redaktorko forewa ^^
    Alicjonators!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kariononators!
      Haha, dzięki! Jesteś kochana :* Łizardzie mój :* Wirgandium LeviOOOsa!

      Usuń
  6. Oh... Ty nie dobra. :(

    Już myślałam, że naprawdę odchodzisz. :(

    ~ diana616

    OdpowiedzUsuń
  7. HAH ! Niezłe :P
    Pozdrawiam
    oliwiazawadzka123

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe,a ja się nabrałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. KURR ! ALE MNIE NABRAŁAŚ! CHOLERCIA NO UDANY ŻART ! :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Alicja :']] <33
    Ty trollu, nabrałaś mnie! XD

    ~Tuńczyk
    `Moviepianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 <3 <3 <3 Hihi. PS: Gratuluję, że się dostałaś na bloga emilymc cline? A może kisieleq? W każdym razie gratuluję! Rybo <3

      Usuń
  11. Jeju! Już myślałam, że naprawdę odchodzisz! Niezły żart mi zmalowałaś! :D Pozdrawiam. ~ Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Weź noo! Myslalam ze na serio...
    Ale patrze...
    Tyle przepraszam i przerwa...
    Dobra, napewno to zart xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurwa ty dzido XDDDDDDDDDDDDD Jak mogłas XDDDDDDDDDDD Już prawie ryczałam XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    ~Garfild XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Na prawdę mnie przestraszyłaś... Najadłam się przez Ciebie strachu...
    martina19876

    OdpowiedzUsuń
  15. Już miałam pisać "Kobieto, co ty robisz?!" Udał ci się ten żart :D

    OdpowiedzUsuń
  16. No ey! :)

    ~1szymon102 (ten, który zapomniał o tym dniu)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiedziałam, dziś wszyscy odchodzą xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej no xd A ja dzięki tobie nauczyłam się robić loga :'D Super żart xdd

    OdpowiedzUsuń
  19. O Boże XDD Nie strasz nas tak wiecej XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też się nabrałam, przyznam się XD
    No to pozdro c;
    Pauli2k

    XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Ala, ten blog został nominowany do LBA (Libster Blog Award). Więcej na moim blogu emi-caffe.blogspot.com Tam się więcej dowiesz o tej nominacji. ~ Emka ♥ ~ EC ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. NIGDY WIĘCEJ NAS TAK NIE STRASZ !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha ja sie domyśliłam przy "przepraszam, przepraszam […]" I tak patrze.. 1 kwietnia, to juz wiem :'D
    Według mnie, żart udany, ale - ja nie dałam się nabrać xdd

    OdpowiedzUsuń
  24. Hehe. Niezłe!
    #UdanyŻart
    #NajlepszaRedaktorkaRazemZNat
    Pozdrawiam - Jula933

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)